וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב: "משחק ששחקנים נמדדים על פיו"

16.2.2020 / 17:24

קלינגר דרבן את שחקניו בתדרוך לקראת המשחק בבירה, אליו יגיעו למעלה מ-20 אלף צופים. בן חיים עדיין לא בסגל (ב', 20:15, ספ' 5)

מחזור 24הסתיים17/02/2020
בית"ר ירושלים
    0
    • (9, פנדל) אלטמן
    הפועל תל אביב
    צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

    בווידאו: התגובות לניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי חיפה

    בית"ר ירושלים

    מעל 20 אלף איש צפויים להגיע לטדי. הכרטיסים ליציעים מזרחי, מערבי וצפון מזרחי אזלו ובבית"ר ישקלו אם לבצע הפרדה ביציע הדרומי, בו צפויים לשבת כ-3,000 אוהדים של הפועל תל אביב. למעשה, זה המשחק הראשון העונה בו הכרטיסים ליציעים מערבי ומזרחי אוזלים והתכונה לקראת המשחק גבוהה, כאשר בבית"ר מקווים כי גם ביום המשחק יירכשו עוד אלפי כרטיסים, כאשר במועדון מתכננים הפנינג גדול לאוהדים סביב המגרש. לפני המשחק תערוך בית"ר טקס הוקרה לחלוץ העבר שלה (וגם של הפועל תל אביב) רונן חרזי, שגם ייכנס להיכל התהילה של המועדון.

    בצד המקצועי, רוני לוי לא צפוי לערוך שינויים ביחס להרכב שפתח נגד מכבי חיפה, כאשר אנטואן קונטה ודיוגו ורדאסקה יפתחו כבלמים ואילו חנן ממן ואלירן עטר בחלק הקדמי מאחורי שלומי אזולאי. טל בן חיים חזר לאימונים מלאים, אך לא יהיה בסגל ואור זהבי ימתין על הספסל. אופיר קריאף ועלי מוחמד ימשיכו לקבל קרדיט במרכז השדה. דן איינבינדר וליוואי גרסיה הפצועיים ייעדרו.

    מבית"ר נמסר לקראת הטקס לכבוד חרזי: "הוא היה כדורגלן העונה ב-92/93, שיחק במועדון שש עונות נפלאות, במהלכן לקחה הקבוצה שתי אליפויות. הוא ריגש את טדי, הפך לבן אהוב ונתן לנו רגעים שלא נשכח לעולם. טדי, תנו כפיים לרונן חרזי. חרזי, שהגיע אלינו מהפועל רמת גן, נכנס ישירות ללב האוהדים, היה חלק מאחת הקבוצות הגדולות ביותר של בית"ר ותמיד נחשב ליקיר האוהדים. רונן יגיע אל המשחק למרות שהוא נמצא באבל על מות אביו היקר, שליווה אותו לאורך כל הקריירה, תמך בו ואנחנו מוקירים את זכרו. את החולצה יעניקו לו הבעלים משה חוגג, ויו"ר הקבוצה ושותפו להתקפה הקטלנית אלי אוחנה. תנו כבוד לרונן חרזי".

    ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
    קלינגר עדיין מתלבט לגבי הקישור וההתקפה/דני מרון

    הפועל תל אביב

    ניר קלינגר לא תרגל הרכב לאורך השבוע ויודיע לשחקניו על ה-11 רק לקראת המשחק. נראה כי המאמן לא יבצע שינויים בהגנה, אך מתלבט לגבי הקישור וההתקפה. רז כהן סובל מרגישות ובספק. אריק ינקו יחזור לסגל, אך לא יפתח בהרכב. מאור בוזגלו נמצא בתמונת ה-11, אך ההחלטה הסופית תתקבל כאמור ביום המשחק, כאשר ייתכן כי עומרי אלטמן יפתח שוב כחלוץ.

    קלינגר אמר לשחקנים לקראת המשחק: "אין הרבה מה לדבר על חשיבות המשחק וגודל המעמד, אנחנו צריכים להביא מעצמנו הרבה יותר ממה שהבאנו במשחקים האחרונים ואנחנו מסוגלים לזה, אלה המשחקים ששחקנים נמדדים בהם". בצד המקצועי עבד קלינגר עם השחקנים על קטעי וידאו ממשחקיה של בית"ר ובעיקר על משחק המעבר שלה, ששודרג משמעותית עם הצטרפותם של חנן ממן ואלירן עטר.

    טריוויה

    * 11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו שישה ניצחונות חוץ (שישה של בית"ר ירושלים ואחד של הפועל תל אביב) וארבע תוצאות תיקו.

    * הניצחון הביתי האחרון של בית"ר ירושלים היה באוקטובר 2013 - 0:1 משער של ניסו קפילוטו. אוראל דגני ועומר דמארי פתחו אז בהרכב הפועל תל אביב, אופיר קריאף בהרכב בית"ר.

    * הפועל תל אביב סיימה בתיקו אחד בלבד (0:0 ביתי מול אשדוד) מאז מינויו של ניר קלינגר, שרשם שמונה ניצחונות ליגה וחמישה הפסדים.

    * רוני לוי ברצף של 11 משחקים ללא הפסד מול ניר קלינגר (שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). הפעם האחרונה שקלינגר ניצח הייתה בפברואר 2005, כשתמיר כהן העניק למכבי תל אביב 0:1 על מכבי חיפה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: טדי
    קהל: 22000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully