וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייס גאנם יערוך בכורה בהפועל באר שבע, בן ביטון ישוב להרכב

החלוץ החדש צפוי להשתלב במהלך ההתמודדות (שבת, 17:30, ספורט 3). תאמבי סגס נרגש לקראת המפגש עם יוסי אבוקסיס: "הוא עזר לי מאוד לאורך הקריירה"

מחזור 24הסתיים15/02/2020
בני יהודה תל-אביב
    0
    • (79, גול עצמי) רוסתום
    הפועל באר שבע
    צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

    בווידאו: התגובות לניצחון של הפועל באר שבע על סקציה נס ציונה

    בני יהודה

    תאמבי סגס אמר לקראת המשחק: "כל משחק עכשיו זה משחק עונה בשבילנו, אם זה למעלה או למטה. אנחנו באים לכל משחק כדי לקחת נקודות ומשחקים טוב בתקופה האחרונה. השיטה הנוכחית מתאימה לשחקנים שיש כאן ואנחנו מקווים להמשיך ולהשתפר גם נגד באר שבע".

    סגס הוסיף: "משחק בליגה הוא קשה, אנחנו מתכוננים לכל משחק אותו דבר כי באמת אין משחקים קלים. אני לא חושב שזה שאנחנו מכירים את יוסי זה יעזור לנו, זה שחקנים שונים ושיטה שונה, אבל עדיין, נשחק את המשחק שלנו. אני מכיר את יוסי מאז שהייתי בסכנין, שיחקתי אצלו הרבה, הוא יודע שהוקרתי לו תודה על זה שהוא הביא אותי גם לבני יהודה ועזר לי מאוד".

    על הקישור אחרי עזיבת סורו: "יש לי אחריות גדולה, אלישע גם מדבר איתי הרבה במגרש, מה ואיך לעשות. אני מכיר את שי מזור משנה שעברה, הוא שחקן טוב, קיבל הזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים. מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון? אין מגיע בכדורגל, מסתכלים על המטרה הקרובה, אין כמו להיות בפלייאוף העליון, משחקים גדולים והרבה קהל, אנחנו מאוד רוצים להיות שם".

    הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה: שי מזור, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', אריאל לזמי, מילאלי מייאמבלה, דור ג'אן.

    יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם תאמבי סגס. ברני ארדוב
    הפעם הם אחד נגד השני. סגס ואבוקסיס/ברני ארדוב

    הפועל באר שבע

    שתי מטרות עיקריות נותרו להפועל באר שבע העונה. הראשונה להשיג את הכרטיס לאירופה דרך הליגה והשנייה לזכות בגביע המדינה. המטרה הראשונה היא דבר שאלונה ברקת מאוד רוצה ולשם כך חיזקה את הקבוצה בחלון ההעברות האחרון. כדי להיות קרובה למקום השלישי ולהבטחת הכרטיס לאירופה אוטומטית צריכה הפועל באר שבע להתחיל לייצר רצף ניצחונות בליגה. מאז שהגיע יוסי אבוקסיס להפועל באר שבע, הקבוצה לא מצאה דרך לחבר שני נצחונות רצופים וזו המטרה שהציב המאמן לשחקניו אחרי הניצחון על סקציה נס ציונה במחזור הקודם.

    אבוקסיס מכיר היטב את האקסית בני יהודה שתארח אותו מחר, אבל הוא גם הדגיש בימים האחרונים שלכל מאמן יש את הדרך ושיטת העבודה שלו ולכן לא בהכרח מה שהוא יודע על בני יהודה זה מה שיציג מאמנה אלישע לוי. בהפועל באר שבע לא צפויים שינויים רבים ביחס להרכב שפתח מול נס ציונה למעט בן ביטון שיחזור לאחד עשר על חשבון אור דדיה המורחק. קייס גאנם שלא התלבש למשחק האחרון בשל כרטיסים צהובים שסחב מהפועל רעננה, יהיה בסגל ויערוך את הופעת הבכורה כשיכנס ודאי כמחליף. גם הזר הפורטוגלי דויד סימאו שישב על הספסל במשחק האחרון ולא שותף, אמור לקבל דקות כמחליף.

    קייס גאנם, הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
    יהיה בסגל למשחק. גאנם/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

    טריוויה

    * זה יהיה המפגש ה-91 בין הקבוצות בליגה הבכירה. עד כה היו להפועל באר שבע 35 ניצחונות, לבני יהודה 23 ועוד 32 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * בני יהודה היא אחת מקבוצות הבית הגרועות בליגה, עם שני ניצחונות ושמונה נקודות בלבד כמארחת. יש לה חמישה הפסדי בית רצופים, כשיותר מזה לא היו לה מאז רצף ששת הפסדי הבית באמצע עונת 2007/08.

    * כל 11 משחקי הליגה האחרונים של בני יהודה הגיעו להכרעה: ארבעה ניצחונות חוץ ושבעה הפסדים (מהם, כאמור, חמישה בבית).

    * יוסי אבוקסיס פוגש את בני יהודה לראשונה מאז עזב אותה. בארבעת המשחקים הקודמים שלו מול הכתומים כמאמן, הוא ניצח רק פעם אחת: 0:2 בחוץ עם בני סכנין בפברואר 2016.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 4400

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully