וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: פריס סן ז'רמן הביסה 1:6 את דיז'ון ועלתה לחצי הגמר

אמבפה (44), טיאגו סילבה (50), סראביה (56 ו-91) ושני שערים עצמיים סידרו למוליכה את הכרטיס לשלב הבא. ליון גברה 0:1 על מרסיי ועלתה גם היא לחצי הגמר

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אחרי הניצחון של ראן אתמול (שלישי) שלב רבע גמר הגביע הצרפתי נמשך הערב עם שני משחקים. בראשון הצליחה פריס סן ז'רמן לנצח 1:6 את דיז'ון בחוץ. ליון השיגה את הכרטיס השלישי לחצי הגמר על חשבון מארסיי לאחר שגברה עליה 0:1 משער של חוסם עוואר בדקה ה-81.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
קל מאוד. אמבפה חוגג עם חבריו/רויטרס

דיז'ון - פריס סן ז'רמן 6:1

מוליכת הטבלה לא ממש התקשתה לעלות לחצי גמר הגביע למרות מחצית ראשונה די שקולה. בסופו של דבר האיכות של פריס סן ז'רמן הכריעה והיא בשלב הבא. האורחת עלתה ליתרון בדקה הראשונה אחרי שמיטשל באקר העביר מסירת רוחב משמאל, ווסלי לאוטואה ניסה להרחיק אבל בעט לשערו הוא וזה 0:1. מוניר חויאר הצליח לאזן בדקה ה-13, אבל שער יפה של קיליאן אמבפה אחרי בישול של יוליאן דראקסלר (44) הוריד את המוליכה אל חדר ההלבשה כשהיא ביתרון 1:2. בדקה ה-50 טיאגו סילבה כבש את השלישי אחרי בישול של פאבלו סראביה וקבע 1:3. סראביה כבש בעצמו את הרביעי בדקה ה-56 ובדקה ה-86 הגיע החמישי אחרי שאמבפה העביר מסירת רוחב, שפגעה בסנו קוליבאלי האומלל, קפצה מעל השוער שלו והלכה פנימה. בדקה ה-91 חתם סראביה את המשחק עם שער מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של אמבפה וזה 1:6.

עוד בוואלה!

קוטיניו ממשיך לדעוך, בליברפול כבר טוענים: רק הרווחנו מהעזיבה שלו

לכתבה המלאה
חוסם עוואר שחקנה של ליון. GettyImages
ליון בחצי הגמר. חוסם עוואר/GettyImages

ליון - מרסיי 0:1

סגנית המוליכה מרסיי הודחה מהגביע כבר בשלב רבע הגמר במשחק בו המארחת הייתה טובה יותר לכל אורכו ואף יכלה לנצח בתוצאה גבוהה יותר. לאחר מחצית ראשונה מאופסת קיבלו השחקנים של רודי גרסיה הזדמנות לעלות ליתרון בדקה ה-70 לאחר שהירוקי סקאי נגע בידו ברחבה והשופט הורה על הנקודה הלבנה, אך מוסא דמבלה בעט כדור חלש שנעצר ללא יותר מידי בעיות על ידי יוהאן פלה בין הקורות של האורחת. ליון השיגה את שער הניצחון 11 דקות לאחר מכן, כשברטרן טראורה מצא במסירה נהדרת את חוסם עוואר שבעט לפינה הגבוהה של אנתוני לופס ושלח את קבוצתו לחצי גמר הגביע הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully