וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "כשהקהל מגיע ככה, אנחנו חייבים לתת את המאה אחוז"

10.2.2020 / 23:20

מאמן ירושלים פרגן לאוהדים, שגם הקניטו את אמארה סטודמאייר. זלמנסון: "הרבה זמן לא ראיתי את השחקנים שלנו כל כך מפוקסים". מונרו: "הם חבטו לנו בפנים"

דני מרון

הפועל ירושלים בדרך לזכייה בגביע שני ברציפות? מחזיקת הגביע עלתה הערב (שני) בקלות לגמר הגביע אחרי 78:90 מול מכבי ראשון לציון, הקבוצה אותה היא ניצחה בגמר בעונה שעברה. הולנד, פלדין, בלאט ותומאס בלטו אצל ירושלים, שתהיה פייבוריטית מובהקת גם בגמר נגד עירוני נהריה הסינדרלה ביום חמישי.

עידן זלמנסון, ג'ון הולנד, הפועל ירושלים. דני מרון
ג'ון הולנד חוגג עם זלמנסון/דני מרון

עודד קטש אמר בסיום: "אני מרוצה וגאה באיך ששיחקנו. היה מאוד מרגש. צריך להגיד מילה על הקהל שלנו, זה היה מדהים. כשהם מגיעים ככה אין לנו אפשרות אחרת חוץ מלתת את המאה אחוז. שיחקנו נגד קבוצה טובה, לא סתם הם הגיעו למעמדים גדולים בשנים האחרונות. הוכחנו השנה שכמשחקים את המשחקים החשובים אז אנחנו מופיעים. לא תמיד זה הסתדר מבחינת התוצאה, אבל השחקנים מבינים את זה".

עידן זלמנסון אמר: "אני אמרתי אתמול שהרבה זמן לא ראיתי את השחקנים כל כך מפוקסים. ראו את זה בעיניים של כולם. פשוט כיף לצאת ככה למלחמה. אנחנו לא חוגגים, נתכונן לנהריה ממחר, ראשון קבוצה מצוינת, הם שיחקו טוב מאוד, אני שמח על הניצחון".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשון לציון 78:90 ועלתה לגמר הגביע

לכתבה המלאה
גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. דני מרון
הקבוצה שלו לא הייתה בעניינים. גיא גודס/דני מרון

דריל מונרו שניסה להחזיק את ראשון לבד עם 27 נקודות, הודה: "הם היו קבוצה טובה יותר הערב, הלחץ הוציא אותנו מתוכנית המשחק, שיחקנו על קו החצי והתחלנו שם את ההתקפות, הם חבטו לנו בפנים. לא הצלחנו לחזור, כל הכבוד להם, הם היו טובים יותר הערב. שיחקנו ביורוקאפ באולמות גדולים כמו בבולוניה, יש לנו מספיק ניסיון ולא עשינו את זה הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully