וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קונור מקגרגור חרא, הסיכוי היחיד לקרב נוסף עם חביב נורמגומדוב הוא ברחוב"

מנהלו של הלוחם הדגאסטני יצא נגד היריב האירי: "הוא אחד הכוכבים הגדולים כי הוא אחת החלאות הגדולות. אף פעם לא נאהב אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

חולמים על קרב חוזר בין קונור מקגרגור לחביב נורמגומדוב? כרגע, קשה להאמין שזה יקרה. לפני קצת פחות משנה וחצי נכנסו השניים לזירה, באחד מאירועי הספורט הגדולים של 2018, ובעוד האירי שב לאחרונה להתחרות, ספק גדול אם יזכה להזדמנות לנקום על ההפסד ההוא.

"הסיכוי היחיד שזה יקרה זה ברחוב", חרץ מנהלו של נורמגומדוב, עלי עבדלזיז. "מקגרגור יצטרך לעשות משהו יוצא דופן. הוא חרא. הוא אחד הכוכבים הגדולים בגלל שהוא אחת החלאות הגדולות".

כן, כפי שניתן להבין, עדיין קיים דם רע בין שניים מהלוחמים הפופולריים בעולם. "בואו נהיה כנים", הוסיף עבדלזיז, "אנחנו לא אוהבים את הבחור הזה. אף פעם לא נאהב אותו. סביר להניח שבכל פעם שנראה אותו, יהיו בעיות. הוא אמר דברים על משפחה, על דת, על גזע. הוא חצה את הגבול, ואי אפשר לחצות את הגבול עם חביב".

לוחם ה-UFC האירי קונור מקגרגור. Giphy
לא יזכה לנקום על ההפסד. מקגרגור/Giphy

נורמגומדוב ינסה להגן על התואר שלו באפריל הקרוב, כשיפגוש את טוני פרגוסון בניו יורק. אם ינצח, ינסו ב-UFC לארגן בכל זאת קרב חוזר מול מקגרגור. אלא שבמחנה של הלוחם הדגאסטני רוצים לפגוש יריב ראוי והאירי, לטענתם, אינו כזה: "קונור צריך להרוויח את זה. הוא היה אלוף. חביב מאוד רוצה שהוא ירוויח את זה. הוא ירוויח הרבה מאוד כסף אם יילחם מול קונור, אבל כסף זה לא הכל. בעיקר אצל חביב".

ג'ון ג'ונס נשאל על מי היה מהמר, אם וכאשר היה קרב חוזר, והשיב: "אני חושב שהקלפים תמיד בידיים של חביב. לקונור בהחלט יש סיכוי, אבל אם הייתי צריך לשים כסף, הייתי הולך עם חביב, אין ספק".

עוד בוואלה!

100 מיליון דולר תמורת קרב מול קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר: ההצעה המטורפת של חביב נורמגומדוב

לכתבה המלאה
חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
"כסף זה לא הכל. בעיקר אצל חביב"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully