וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון דולר תמורת קרב מול קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר: ההצעה המטורפת של חביב נורמגומדוב

מאמנו של אלוף ה-UFC טוען: "אנשי עסקים הציעו לנו סכומי עתק בתמורה לקרב חוזר מול קונור וקרב מול מייוות'ר בערב הסעודית"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: קונור מקגרגור מדבר על הניצחון מול דונלד סרוני

קצת יותר מחצי שנה לאחר הניצחון האחרון שלו ב-UFC על דסטין פורייה, חביב נורמגומדוב, מלוחמי ה-MMA המובילים בעולם כיום, ישוב לזירת האוקטגון המפורסמת ב-UFC 249 שייערך ב-19 באפריל בניו יורק, שם יפגוש בלוחם הנהדר טוני פרגוסון.

אבל עם כל הכבוד לקרב המסקרן, את חלק גדול מחובבי ה-MMA מעניין יותר מול מי יהיה הקרב הבא של חביב - קרב חוזר מול קונור מקרגור או אולי קרב אגרגוף מול פלויד מייוות'ר?

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר בקרב עם טנשין נסוקאווה מתאגרף יפני. רויטרס
איזה קרב זה יכול להיות. מייוות'ר/רויטרס

"קונור מקגרגור לא יכול לקבל קרב חוזר מול חביב על התואר בגלל ניצחון על לוחם בן 36 (דונלד סרוני)", אמר עלי עבדלעזיז, מאמנו של חביב. אם הוא רוצה קרב נוסף על התואר, הוא צריך להילחם בלוחמים רציניים יותר".

מאמנו של חביב אף טען כי הם זכו להצעה מפתה במיוחד מארגון קרבות בערב הסעודית: "נפגשתי עם כמה אנשי עסקים משם והם הציעו לנו 100 מיליון דולר בתמורה לקרב על אדמת סעודיה - או קרב חוזר נגד קונור או קרב מול פלויד מייוות'ר".

"בכל מקרה, יש לחביב קרב על הראש מול טוני פרגוסון הפסיכופת", הוסיף המאמן. "זה הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו כרגע. אחרי שחביב ינצח את טוני, נחשוב מה הלאה. קונור יכול לדבר כמה שהוא רוצה, אבל אני מציע לו שישתוק ושיילחם בלוחמים רציניים באמת אם הוא רוצה הזדמנות נוספת מול חביב".

בינתיים, נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, סבור כי "קרוב לוודאי שקונור יילחם במנצח בין חביב לטוני. קונור מחכה לקרב הזה זמן רב, זה רק הגיוני שהם ייפגשו בזירה פעם נוספת. אולי זה יקרה בסתיו הקרוב, בספטמבר, אוקטובר או נובמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully