וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון במקום השביעי אחרי 1:3 ביתי על קריסטל פאלאס

קרלו אנצ'לוטי נמצא רק חמש נקודות מהמקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות, אחרי שערים של ברנרד, רישרליסון וקלברט-לואין. 1:1 בקרב התחתית בין ברייטון לווטפורד

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

אברטון המשיכה היום (שבת) בהתקדמות שלה בתקופת קרלו אנצ'לוטי ועלתה למקום השביעי אחרי ניצחון ביתי 1:3 על קריסטל פאלאס בפתיחת המחזור ה-26 שיסתיים רק בעוד תשעה ימים. ברייטון סיימה ב-1:1 ביתי מול ווטפורד שנותרה מתחת לקו האדום.

שחקני אברטון חוגגים. רויטרס
השכיחו את פתיחת העונה האיומה. שחקני אברטון/רויטרס

אברטון - קריסטל פאלאס 1:3

משחק חמישי ברציפות ללא הפסד לטופיז, שניצחו שלושה מהם ולפתע נמצאים רק נקודה מטוטנהאם החמישית וחמש מצ'לסי הרביעית והכרטיס לליגת האלופות. שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות הסתיימו ללא שערים, אבל הפעם אברטון עלתה ליתרון בדקה ה-18 עם שער יפה מהאוויר של ברנרד הברזילאי לאחר הרמה מצד ימין של תיאו וולקוט, שנפצע והוחלף בחלוף שמונה דקות. כריסטיאן בנטקה ניצל תגובה רעה של ג'ורדן פיקפורד ואיזן בדקה ה-51, אבל רישרליסון החזיר את היתרון במתפרצת סולו בדקה ה-58 ודומיניק קלברט-לואין סגר עניין מקרוב בדקה ה-88 אחרי נגיחה של רישרליסון למשקוף. הפסד שלישי ברציפות לקריסטל פאלאס, שלא ניצחה עדיין ב-2020.

אדריאן מריאפה שחקן ווטפורד כובש שער עצמי. רויטרס
גול עצמי שמנע מווטפורד ניצחון. אדריאן מריאפה/רויטרס

ברייטון - ווטפורד 1:1

משחק שישי רצוף ללא ניצחון למארחת ורביעי לאורחת, שנותרה במקום הלפני אחרון ובמרחק שלוש נקודות מיריבתה. עבדולאי דוקורה דהר לבדו ומול ארבעה שחקנים ירה פנימה מ-16 מטרים והעניק לווטפורד יתרון בדקה ה-19, אבל המחליף האיראני אלירזה ג'הנבאחש נכנס בדקה ה-73 ואחרי חמש דקות העביר כדור רוחב שאדריאן מריאפה כבש לשערו הוא וקבע חלוקת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully