וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פדרר ונדאל שברו את שיא כל הזמנים לצופים במשחק טניס

קרוב ל-52 אלף איש התקבצו בקייפטאון כדי לחזות במשחק ראווה היסטורי. פדרר: "ערב קסום". הספרדי: "חוויה של פעם בחיים"

רויטרס

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל כבר חרטו את שמם בספרי ההיסטוריה של הטניס העולמי, והלילה (בין שישי לשבת) הם עשו זאת שוב, במשחק ראווה בקייפטאון אליו הגיעו לא פחות מ-51,594 צופים - שיא כל הזמנים. קרוב ל-200 אלף דרום אפריקאים הגישו בקשות לכרטיס כדי לצפות בשניים מהטניסאים הטובים בכל התבל באצטדיון שנבנה לטובת אירוח מונדיאל 2010, אולם רק כרבע מהם הצליחו.

במשחק עצמו, בו חזר פדרר לארץ בו נולדה אמו לקבלת פנים מרגשת, הצליח המאסטרו השוויצרי לנצח 4:6, 6:3, 3:6. מארגני האירוע, שקיוו לגייס כמיליון דולר לטובת קרן צדקה התומכת בחינוך של ילדי אפריקה, הצליחו לגייס 3.5 מיליון דולר בזכות הפופולריות הגדולה של המשחק.

"זה היה ערב קסום", אמר פדרר, ששב לקייפטאון לראשונה זה 20 שנה. "אני מקווה שאמשיך לשחק עוד קצת, נראה כמה זמן. מעולם לא חלמתי שאגיע לכאן, קיוויתי לזכות בסך הכל פעם אחת בווימבלדון". השוויצרי התייחס גם למורשת שלו ול-20 הגרנד סלאמים בהם זכה - הישג גדול אותו נדאל או דג'וקוביץ' עלולים לשבור: "מה שהוא ונובאק השיגו... הקריירות של כולנו היו מעל ומעבר לציפיות. אם רפא ישיג אותי, זה בסדר".

גם נדאל עצמו התקשה להישאר אדיש אל מול היציעים המלאים: "זו היתה חוויה של פעם בחיים, לשחק כמו קהל כל כך מדהים באצטדיון כל כך מדהים. זה היה עונג גדול להיות חלק מזה".

עוד בוואלה!

יעקוף את פדרר ונדאל? מאטס וילאנדר טוען: "נובאק דג'וקוביץ' יכול להפוך לגדול בכל הזמנים"

לכתבה המלאה

והיה גם משחק זוגות - פדרר וביל גייטס מול נדאל וטרבור נואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully