וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי על טוטנהאם: "זה היה מאוד קרוב מבחינת הרצון, אבל בלתי אפשרי"

7.2.2020 / 13:35

כוכב נבחרת ישראל סיפר לרדיו ירושלים על הדרמה בחלון, האפשרות שישוב לליגת העל ("לא פוסל דבר") ודחיית הליגה בסין: "אי אפשר לדעת מה יהיה"

אלירן עטר באימון בכורה בבית"ר ירושלים, פלייר/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: אימון הבכורה של אלירן עטר בבית"ר ירושלים

ערן זהבי התראיין היום (ראשון) לרדיו ירושלים, וסיפר בין היתר על המעבר האפשרי לטוטנהאם, שעלה ונפל עם תום החלון הנוכחי: "בחלון האחרון הכל היה רגוע, רק בימים האחרונים הייתה דרמה עם טוטנהאם וכל הפרסומים. זה היה מאוד מאוד קרוב מבחינת רצון, אבל הגיע למצב בלתי אפשרי, לעשות את העסקה ביום האחרון. אני לא יודע מה יהיה מחר, חשבתי שאני אתחיל את הליגה בסין וכרגע הכל תקוע ואי אפשר לדעת מה יהיה".

על האפשרות שישוב לליגת העל אמר: "אני לא פוסל שום דבר, אני לא אגיד שאין סיכוי שאחזור לישראל, ממש לא. אני מאוד מכבד את הכדורגל הישראלי, צמחנו ממנו ולהגיד משפט שלא אחזור לכאן זה לא במקום. תמיד היה לי חלום על אירופה בראש, אבל יש דברים בכדורגל שמעבר ליכולת, יש שיקול של גיל ושיקולים נוספים שגורמים לקבלת החלטות. אהיה מאושר איפה שאני נמצא ולאן שהחיים יגלגלו אותנו, שם אני אהיה".

"לא קל להגיע לשם", אמר על הליגה הסינית, "במיוחד שיש שחקנים מכל העולם שרוצים להגיע ולהרוויח כסף, זה לא היה קל. דיא עשה עונה מצוינת בישראל לפני והיה מלך השערים ואחרי ההגעה שלי זה היה טבעי שייקחו עוד אחד מישראל".

על נבחרת ישראל והעובדה שאינו משחק כרגע בשל דחיית הליגה הסינית אמר החלוץ: "יש לנו מחנה אימונים ב-1 למרץ ועד אז צריך להמתין. כרגע מתכוננים למשחקי הנבחרת כמה שאפשר. זאת סיטואציה לא פשוטה אבל אני לקחתי את זה כאתגר עוד יותר גדול להגיע לנבחרת עוד יותר מוכן, עם או בלי קבוצה. זה תמיד יושב בראש אבל אני אעשה הכל כדי להגיע מוכן".

לבסוף, על ליגת העל העונה אמר זהבי: "אני מאוד אוהב את הכדורגל שלנו, אם יש ליגה אנגלית או כדורגל ישראלי בטלוויזיה אני מעדיף לראות את הליגה שלנו. יש ליגה מעניינת השנה, גם בית"ר ירושלים הצטרפה לעניינים ויש תחרות טובה למעלה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully