וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת הליגה הסינית נדחתה, זהבי וסבע בהמתנה: "נוקטים בכל אמצעי הזהירות"

30.1.2020 / 9:38

נגיף הקורונה מתפשט, ושחקני גוואנגז'ו R&F ממתינים להוראות מהמועדון. מאמן הכושר ערן שדו סיפר: מתכוננים לאפשרות שנישאר בישראל בתקופה הקרובה

עריכת וידאו: ניר חן

ערן זהבי, דיא סבע ומאמן הכושר ערן שדו, מחזיקים בכרטיסי טיסה לגוואנגז'ו, אבל ייתכן כי בשעות הקרובות יקבלו הודעה לא לחזור לסין, בשל התפשטות נגיף ה"קורונה" במדינה ודחייה רשמית של פתיחת הליגה הסינית.

השלושה היו צריכים להיות כעת במחנה אימונים של הקבוצה בתאילנד, אבל באזור שבו היו צריכים להיות עם הקבוצה נתגלה הנגיף, ובמועדון החליטו לבטל את המחנה. יחד עם זאת, לאור המצב ואחרי הדחייה הרשמית של פתיחת הליגה, נמצאים השלושה במעקב מול ראשי המועדון כדי לשמוע האם הם צריכים לשוב לעיר או יכולים בשלב זה להישאר בישראל.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
מחכים להוראות. זהבי וסבע/GettyImages

למזלם של זהבי וסבע, נמצא איתם בארץ גם מאמן הכושר שדו, שכבר מעביר להם אימונים אישיים במשך יומיים בבית הנבחרות בשפיים. רק שלשום חזרו זהבי וסבע עם משפחותיהם מתאילנד, ושדו שטיסתו מישראל למחנה האימונים שהיה מתוכנן בתאילנד, חיכה להם בארץ.

שדו סיפר הבוקר לוואלה! ספורט: "אני איש מאמין, ומה שצריך לקרות יקרה. אנחנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות. אנחנו לא מודאגים כי אנחנו בישראל. נדע בהמשך היום מה אנחנו צריכים לעשות. בכל מקרה, אני מעביר אימונים אישיים לערן ולדיא. אם נצטרך להישאר בארץ לתקופה, אימונים של הנבחרת האולימפית והנבחרות הצעירות יעזרו לתת להם מסגרת של קבוצה ולא רק אימונים אישיים, אבל אפשר להיות בטוחים שהאימונים האישיים הם ברמה גבוהה מאוד".

עוד בוואלה!

כאב הראש החדש של הרצוג: ערן זהבי ודיא סבע מושבתים מפעילות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully