וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש החדש של הרצוג: ערן זהבי ודיא סבע מושבתים מפעילות

27.1.2020 / 16:31

משחקי הגביע בסין נדחו מה-5 בפברואר, המועד המקורי, וגם פתיחת הליגה צפויה להידחות לסוף מרץ לכל הפחות. המשמעות: זהבי וסבע יגיעו למפגש עם סקוטלנד לאחר קרוב לארבעה חודשים של היעדרות

צילום: רויטרס

בווידאו: ידידו של ערן זהבי ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור

לאחר פציעתם של חאתם אלחמיד לפני כשלושה שבועות ושל מנור סולומון לפני כשבוע, צפויה למאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג דאגה לא פחות גדולה לקראת משחק הנבחרת עם סקוטלנד שייערך בגלזגו ב-26.3, והיא קשורה לנציגינו בליגה הסינית ערן זהבי ודיא סבע.

על פי דיווחים בתקשורת הסינית, בשל התפרצות מגפת קורונה, בהתאחדות שוקלים להודיע לקבוצות על דחיית פתיחת הליגה מהתאריך המתוכנן, 22.2, לסוף מרץ או תחילת אפריל לכל הפחות. משחקי הגביע שאמורים להיפתח ב-5 בפברואר לא ייצאו לדרך במועד.

המשמעות במקרה כזה היא שזהבי וסבע יגיעו לסקוטלנד ללא כושר משחק, מאחר שיושבתו לפרק זמן של קרוב לארבעה חודשים. משחקם האחרון של השניים התקיים ב-1 בדצמבר. בשלב זה לא ברורה ההשלכה לגבי מעמדו של זהבי בגוואנגז'ו. חלון ההעברות עדיין פתוח, אך הוא צריך לקבל הצעה ממש מפתה כדי לעזוב את סין.

בנבחרת יעקבו אחרי ההתפתחויות. סולומון ייעדר בוודאות, אלחמיד בספק גדול וייתכן שגם בירם כיאל, אלי דסה וניר ביטון הפצועים לא יוכלו ליטול חלק בקרב העלייה ליורו. נכון לעכשיו, נראה שלהרצוג יהיו לא מעט כאבי ראש לקראת ההתמודדות בגלזגו.

דיא סבע, ערן זהבי, אימון נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
חדשות רעות, בעיקר על רקע החיסורים בסגל. זהבי וסבע/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully