וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח מפתיע באנגליה: "טוטנהאם היתה קרובה להחתים את ערן זהבי"

ב-"טלגרף" מדווחים שקבוצתו של ז'וזה מוריניו ניסתה לצרף בהשאלה את כוכב גוואנגז'ו R&F ונבחרת ישראל אבל לא הספיקה להשלים את העסקה לפני סגירת חלון ההעברות בפרמיירליג

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

האם ערן זהבי היה במרחק של דקות ספורות ממעבר מדהים לטוטנהאם? על פי "טלגרף" התרנגולים בילו את השעות האחרונות לפני סגירת חלון ההעברות בפרמיירליג הלילה ב-1:00 בניסיון להחתים שחקן בשל מצוקת החלוצים אליה נקלעו, וכמעט הצליחו להשלים את החתמתו של ערן זהבי בהשאלה מגוואנגז'ו R&F, אך בסופו של דבר העסקה לא הספיקה לצאת לפועל לפני הדד ליין.

כזכור, בשל התפשטות נגיף ה"קורונה" נדחתה פתיחת הליגה הסינית, והשאירה את עתידו של זהבי בערפל. כוכב נבחרת ישראל, שיהיה בן 33 הקיץ, עבר ממכבי תל אביב לגוואנגז'ו לפני שלוש שנים וחצי ומאז הספיק לכבוש 99 שערים ב-110 משחקים בכל המסגרות בסין, מספרים שגרמו ללא מעט קבוצות באירופה להתעניין בו למרות גילו המתקדם.

במקביל לקצב הכיבושים המסחרר בסין, עלה זהבי לכותרות ברחבי אירופה בזכות הקמפיין המוצלח שלו במדי נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2020, בו כבש 11 שערים, אחד פחות ממלך שערי הקמפיין הארי קיין, שבשל פציעתו החלה טוטנהאם על פי הדיווח להתעניין בזהבי.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
מוריניו פספס אותו? ערן זהבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully