וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שני זרים בלבד: טרוי קופיין עזב את הפועל חולון

6.2.2020 / 20:59

אחרי ההדחה מליגת האלופות, איבדו הסגולים את הגארד בהתאם לאופציה בחוזהו, מכיוון שלא הסכים להארכה של שבועיים. הקבוצה נותרה עם פוסטר ותומפסון בלבד, ותוכל להחתים רק עוד זר אחד העונה

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

בהפועל חולון אין יום אחד של שקט. פחות מ-24 שעות לאחר ההדחה הכואבת מליגת האלופות, הקבוצה נותרה הערב (חמישי) עם שני זרים בלבד. בהמשך לפרסום שעלה כאן בבוקר, הסגולים שקלו את המשך דרכו של טרוי קופיין בהתאם לאופציית שחרורו עם סיום הקמפיין האירופי. הם הציעו לו הארכת חוזה של שבועיים בלבד, והוא סירב מכיוון שהיה מעוניין בחוזה מובטח עד תום העונה.

על פי ההודעה הרשמית של המועדון, "רצינו להאריך את חוזהו של קופיין עד לפגרת הנבחרת, על מנת לקבל החלטות בשיקול דעת, אך נציגיו של השחקן סירבו. כעת מחפשים במועדון חלופה מקצועית ראויה".

טרוי קופיין שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
בחולון רצו שיישאר עד פגרת הנבחרת, אך נציגיו סירבו. טרוי קופיין/קובי אליהו

אלא שהחלופה הראויה שעליה מדברים בחולון בעייתית למעשה. מכיוון שהקבוצה כבר רשמה שבעה זרים לליגת העל, והמכסה העונתית עומדת על שמונה, הרי שהיא תוכל להנחית עוד שחקן אחד בלבד. נכון לעכשיו נותרו בסגל רק מרקוס פוסטר וריאן תומפסון, ובמקרה הטוב יגיעו הסגולים לשלבי ההכרעה של ליגת העל עם שלושה זרים בלבד.

קופיין הוא הזר החמישי שעוזב את חולון מאז תחילת העונה, אחרי לטאביוס וויליאמס, ג'יילן ג'ונסון, מלקאי ריצ'רדסון ואנחל דלגאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully