וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו סיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול ורונה

הביאנקוסלסטי פספסו הזדמנות לעלות זמנית למקום השני במשחק השלמה מהמחזור ה-17. גביע אנגלי: טוטנהאם עלתה לשמינית הגמר לאחר 2:3 מהנה על סאות'המפטון

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

לאציו פספסה הערב (רביעי) הזדמנות נהדרת לטפס באופן זמני למקום השני ולהלחיץ מעט את יובנטוס שבפסגה כשסיימה ב-0:0 ביתי מאכזב מול ורונה מהמקום ה-9 במשחק השלמה מהמחזור ה-17. המארחת שהפציצה חמישייה לרשתה של ספאל במחזור הקודם התקשתה מול האורחת שהגיעה למפגש הערב בכושר נהדר לאחר שלא הפסידה במשך שישה משחקים רצופים ושיפרה את סיכוייה במאבק על המקום השישי המוביל בתום העונה לליגת האירופית. לאציו הגיעה למספר הזדמנויות אך גם צ'ירו אימובילה וגם לואיס אלברטו החמיצו ממצבים קורצים והביאנקוסלסטי נותרו עם נקודה בלבד.

* בגביע האנגלי גברה הערב טוטנהאם 2:3 על סאות'המפטון לאחר משחק דרמטי ורווי מהפכים ועלתה לשמינית הגמר. התרנגולים עלו ליתרון כבר בדקה ה-12 לאחר שג'ק סטיבנס מהקדושים כבש שער עצמי. האורחת השוותה בדקה ה-34 מרגלי שיין לונג והשיגה את המהפך בדקה ה-72 לאחר מבצע יפה של דני אינגס. הקבוצה של ז'וזה מוריניו לא נבהלה והשיגה את שער השוויון לאחר שלוקאס כבש בדקה ה-78 מבישול של דלה עלי. המארחת הפכה בדקה ה-87 לאחר שיונג-מין סון הוכשל ברחבה ודייק מהנקודה הלבנה. טוטנהאם ממשיכה לשמינית הגמר, בעוד סאות'המפטון תתרכז במאבקי התחתית בליגה.

סרגיי מילנקוביץ' סאביץ' שחקנה של לאציו. GettyImages
תיקו מאכזב ללאציו. מילנקוביץ' סאביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully