וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה סחט מחמאות בארה"ב, ספרופולוס: "הניצחון הכי חשוב העונה"

5.2.2020 / 23:17

פרשן ה-NBA דייויד ת'ורפ שיבח את הכישרון הצעיר שקבע שיאי קריירה נגד חימקי: "הוא יכול להיות הבחירה הראשונה בדראפט". המאמן משבח: "השחקנים נלחמו כמו אריות, הראינו המון אופי"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי תל אביב שרדה הערב (רביעי) מותחן גדול בהיכל, וגברה 77:80 על חימקי מוסקבה במשחק מורט עצבים. הצהובים היו בפיגור ברוב שלבי המשחק, נתקעו בהתקפה במחצית הראשונה, אבל נהנו ממחצית שנייה משופרת בעיקר בצד ההגנתי, ושמרו על סיכוי ליתרון ביתיות בפלייאוף.

אלייז'ה בריאנט היה איש המשחק עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, אבל גם דני אבדיה צד את העין עם משחק השיא שלו ביורוליג, בו קבע שיאים אישיים הן בדקות (26) והן בנקודות (11). במהלך המשחק החמיא פרשן ה-NBA והמאמן האישי המפורסם דייויד ת'ורפ לאבדיה, וצייץ: "אני לא אומר שדני אבדיה צריך להיות הבחירה הראשונה בדראפט, אבל כשאני צופה בו עכשיו אני חושב שהוא מסוגל להיות כזה. אני לא מודע להיסטוריה שלו אבל כן אני מודע לכך שהוא מחסל שחקנים מבוגרים ממנו כבר במשך כמה שנים. אם הוא אחד שעובד קשה, הוא יכול להפוך לשחקן על ב-NBA".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. דני מרון
יופי של משחק. אבדיה/דני מרון

בסיום המשחק, מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס שיבח: "אני חושב שזה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה. השחקנים הראו הרבה אופי במשחק וזה משמח אותי. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, בעיקר בהגנה. אחרי שעשינו הגנה טובה, היה לנו קל הרבה יותר בהתקפה. הצלחנו לקלוע נקודות קלות במתפרצות וזה אחד הדברים שעזרו לנו לנצח. גאה בשחקנים שלי שנלחמו כמו אריות".

על היכולת של דני אבדיה אמר ספרופולוס: "אנחנו מצפים ממנו לשחק ככה תמיד. הוא נכנס לקצב נהדר בליגה הישראלית, ולאחרונה גם ביורוליג. זה מאוד מספק בשבילנו שהוא מצא את התפקיד שלו בקבוצה, הוא שחקן שכולם מאמינים בו. זו השנה הראשונה שהוא כל העונה איתנו, והוא מתחיל להראות את מה שהוא יודע. הוא צריך להישאר צנוע ולהמשיך לעבוד קשה, יש לפניו עתיד גדול".

על סנדי כהן אמר: "אני מאמין בסנדי. השם משפחה שלו הוא כהן ואני לא יודע למה הוא לא יהודי. הוא הולך לבית כנסת ולא מקבל תעודת זהות, אני לא מבין את זה. יש לנו תוכנית בשבילו, אנחנו מאמינים בו, רציתי שיהיה עוד שחקן הגנתי טוב כמוהו שינסה לעייף את שבד ושמתי אותו עליו אחרי אלייז'ה, הוא עשה עבודה נהדרת. הוא היה חשוב לניצחון, ראיתם עם איזה אחוזים שבד קלע, וכשמחליפים עליו הרבה שחקנים מעייפים אותו. אני מרוצה מאיך שהוא שיחק".

בצד השני, למאמן המפסידה רימאס קורטינאיטיס היתה ביקורת על קבלת ההחלטות של כוכבו אלכסיי שבד. "לקחנו שלושה פסקי זמן וניסינו למצוא פיתרון מה לעשות מול החילופים של מכבי. ביקשנו מאלכסיי לא לקחת שלשות אלא לקחת את השחקנים לסל, אבל הוא לקח החלטות אחרות. הוא קלע, אבל הרבה פעמים הוא החטיא. ההחלטות היו לא טובות, היו לנו מיסמאצ'ים בפנים, ואני אומר לשחקנים שאין לנו איזון טוב בין הזריקות לשתי נקודות ולשלשות. לפעמים אנחנו קולעים טוב, והיום זה לא היה ככה", אמר.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב שרדה מותחן גדול וניצחה 77:80 את חימקי מוסקבה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully