וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: דאבור כבש צמד בכורה וצימק ל-4:3 מול באיירן

החלוץ נכנס בדקה ה-61, כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-83, רשם החמצה ענקית בדקה ה-87 והוסיף מול שער ריק בדקה ה-92. קבוצתו הודחה. לברקוזן ברבע

עריכת וידאו: נועה לוי

שלב שמינית גמר הגביע הגרמני יינעל היום (רביעי) עם ארבעה משחקים. במוקד מונס דאבור כבש צמד באליאנץ ארנה וצימק ל-4:3 את ההפסד של הופנהיים מול באיירן מינכן. עוד לפני כן באייר לברקוזן חלפה על פני שטוטגרט מהבונדסליגה 2 עם 1:2 לאחר שהתקשתה מאוד אך נהנתה משער עצמי של שוער היריבה ועלתה לרבע הגמר. פרל הקטנטונת עמדה בכבוד מול אוניון ברלין אך ספגה בסופו של דבר בדקה ה-86 והודחה מהגביע. זרברוקן תארח את קרלסרוהה.

מונס דאבור שחקן הופנהיים. AP
ברכות על השערים הראשונים במדי הופנהיים, לצערו זה לא הספיק. דאבור/AP

באיירן מינכן - הופנהיים 4:3

ברכות למונס דאבור, שכבש הערב את השערים הראשונים שלו במדי הופנהיים (82 ו-92), אבל לצערו זה לא הספיק לו ולחבריו והכחולים סיימו את דרכם בגביע בשמינית הגמר. דאבור היה יכול אפילו להשלים שלושער, אבל רשם החמצה ענקית בדקה ה-87. הופנהיים עלתה ליתרון בדקה השמינית משער עצמי של ג'רום בואטנג, אבל בנימין הובנר החזיר עם שער עצמי משלו (13), תומאס מולר (20) ורוברט לבנדובסקי (36 ו-80) השלימו מהפך גדול והכריעו את התוצאה. דאבור, כאמור, נכנס בדקה ה-61 כמחליף והחזיר את הקבוצה שלו לחיים וללחץ על השער של המוליכה עד השניות האחרונות. השער הראשון שלו הגיע בדקה ה-82 אחרי שסטיבן צובר חטף לבנז'מן פבאר והעביר לו רוחב, דאבור הסתובב ובעט לא הכי טוב אבל למזלו הוא הכניע את נוייר וצימק ל-4:2. בדקה ה-87 הוא נשאר לבד מול השוער, אבל נגח החוצה ובדקה ה-92 הוא השלים צמד עם בעיטה מול שער ריק אחרי שפבאר ניסה להרחיק ובעט לקורה של השער שלו.

עוד בוואלה!

"חלוצים בכירים לא רוצים להגיע ליונייטד", "אתפלא אם איגאלו היה בחירה שלישית"

לכתבה המלאה
לוקאס אלאריו שחקנה של באייר לברקוזן. GettyImages
לברקוזן התקשתה, אבל עלתה לרבע הגמר. לוקאס אלאריו/GettyImages

באייר לברקוזן - שטוטגרט 1:2

המארחת שוב לא הרשימה מול המדורגת שלישית בבונדסליגה 2, שהקשתה מאוד על המארחת מבמקום החמישי בליגה הבכירה. עד הדקה ה-72 לא הצליחו השחקנים של פטר בוס להכניע את הגנת האורחת, אך אז הגיעה הרגע הנוראי מבחינתו של שוערה של שטוטגרט פביאן ברדלו, שדחק באגרופו את הכדור לשערו הוא בצורה שלומיאלית והעניק את היתרון ללברקוזן. לוקאס אלאריו הכפיל את יתרון המארחת בדקה ה-83, ועל אף ששטוטגרט צימקה ל-2:1 שתי דקות לאחר מכן, היא לא הצליחה לעשות מעבר ובסיום באייר לברקוזן ממשיכה לרבע הגמר.

משחקים נוספים:

פרל - אוניון ברלין 1:0
לאוניון ברלין: רוברט אנדריך (86)

זרברוקן - קרלסרוהה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully