וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלוצים בכירים לא רוצים להגיע ליונייטד", "אתפלא אם איגאלו היה בחירה שלישית"

איידור גודיונסן וג'ימי פלויד האסלביינק דיברו על הצירוף של השדים האדומים: "הוא האדם עם הכי הרבה מזל בעולם, וואוו"

עריכת וידאו: נועה לוי

חלון ההעברות של ינואר רק נסגר ביום שישי האחרון וכבר אפשר להגדיר אותו כאחד החריגים שהיו בשנים האחרונות. כך למשל מנצ'סטר יונייטד פתחה אותו עם ניסיונות להביא את ארלינג הולאנד, עברה משם לרצון לצרף את קשישטוף פיונטק, אפילו גלן מארי הוזכר כמי שעשוי להגיע ובסופו של דבר גמרה עם אודיון איגאלו ממש לפני סגירת החלון. כזכור, השדים האדומים מכרו בקיץ את רומלו לוקאקו ולא צירפו חלוץ במקומו ועכשיו גם מרכוס רשפורד נפצע לתקופה ממושכת.

חלוץ צ'לסי לשעבר איידור גודיונסן התייחס לכל התהליך הזה בראיון באנגליה ואמר: "אני לא חושב שנשארו חלוצים מהרמה הגבוהה ביותר. אני לא חושב שחלוץ ברמה הכי גבוהה ירצה להצטרף למנצ'סטר יונייטד". חלוץ עבר נוסף של צ'לסי, ג'ימי פלויד האסלביינק, התייחס למצב ואמר: "איגאלו הוא בטח האדם הכי בר מזל בעולם. לעבור לסין, להיות רחוק מאירופה כשאף אחד לא רואה אותך במשך שנתיים וחצי ופתאום להגיע למנצ'סטר יונייטד בהשאלה? וואוו, אלה דברים שלא קורים. זה מראה על הפיגור של מנצ'סטר יונייטד מאחורי ליברפול, מנצ'סטר סיטטי ואפילו צ'לסי. יונייטד הייתה זקוקה לחלוץ, אני חושב שאיגאלו לא היה הבחירה מספר אחת שלה, אפילו אופתע מאוד אם הוא היה הבחירה השנייה או השלישית. הוא מקבל הזדמנות והוא בטח יזכה לדקות ונראה מה הוא מסוגל לעשות".

האסלביינק המשיך והתייחס לחיפושים הבלתי פוסקים של יונייטד אחרי חלוץ ואמר: "הם ידעו שהם זקוקים לחלוץ כבר הרבה זמן. אני לא יודע כמה כסף יש להם, אבל זו מנצ'סטר יונייטד. אם אתה זקוק לשערים, למה אתה לא שופך כסף על דני אינגס? הוא כובש בלי סוף, או על ראול חימנס מוולבס, תוציא עליהם כסף. הייתם בשוק ורציתם מאוד את הולאנד, הוא בחר בדורטמונד".

אודיון איגאלו שחקן ווטפורד לאחר החמצה. GettyImages
הכי מזליסט בעולם? איגאלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully