וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל חולון הודחה לאחר 69:68 דרמטי מול לייטקאבליס

במצב של 66:68 לחולון מרכוס פוסטר שהיה הבולט בשורות חולון עשה עבירה שטותית על שחקן יריב 0.9 שניות לסוף, והאורחת ניצלה זאת כדי להשיג ניצחון דרמטי

גיא פניני שחקנה של הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הדחה אכזרית. גיא פניני/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל חולון הודחה הערב (רביעי) באופן אכזרי מליגת האלופות של פיב"א לאחר 69:68 דרמטי מול לייטקאבליס הליטאית. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהמארחת הוליכה במרבית שלביו, אך עבירה טיפשית של מרכוס פוסטר - שהיה המצטיין של חולון עד אז - על פאוליוס ואלינסקאס, שלחה את הליטאי לקו לשלוש זריקות במצב של 66:68 לחולון. ואלינסקאס דייק בשלוש הזריקות והעביר את היתרון לקבוצתו כשחולון לא הצליחה לקלוע במהלך לאחר מכן ורשמה הפסד מאכזב והדחה אכזרית במיוחד מהמפעל בשלב הבתים, שנה שלישית ברציפות.

קלעו לחולון: מרכוס פוסטר 17 נקודות, גיא פניני 11, יוגב אוחיון וטרוי קופיין (5 ריב') 9 כ"א, ג'ו אלכסנדר וריצ'רד האוול 8 כ"א, טי. ג'יי. קליין, ראיין תומפסון ושלומי הרוש 2 כ"א

בלטו בלייטקאבליס: ז'ליקו סאקיץ' 17 ו-9 ריב', תומאס דיסמה 16, פאוליוס ואלינסקאס 10, מרטינאס סאג'וס 7 ו-7 ריב'

שלומי הרוש שחקנה של הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון הלחוצה לא הצליחה לברוח ולבסוף הפסידה. שלומי הרוש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון פתחה את המשחק לחוצה והתקשתה לקלוע במהלך הרבע הראשון. הליטאים קלעו יותר טוב ועלו ליתרון אך אט אט חולון נכנס לעניינים וסגרה רבע חלש מבחינה התקפית ביתרון מזערי, 15:16.

רבע 2:

חולון הוליכה לכל אורך הרבע ואף צעדה כבר ביתרון של שבע נקודות, אך האורחת מליטא קיבלה יכולת טובה מז'ליקו סאקיץ' ולא איפשרה למארחת לברוח. בסיום מחצית ראשונה צמודה הוליכה חולון 32:36.

עוד בוואלה!

סיכויי ההעפלה של הפועל חולון נפגעו לאחר 83:73 בססארי

לכתבה המלאה
מרכוס פוסטר שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
עשה עבירה שטותית בסיום שעלתה לקבוצתו במשחק. מרכוס פוסטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

הליטאים פתחו נהדר את הרבע השלישי וביצעו ריצת 0:11 שהעלתה אותם ליתרון 41:48. חולון לא נבהלה ונטלה בחזרה את ההובלה, והתוצאה נותרה צמודה גם בסיום הרבע השלישי, שהסתיים ב-54:55 לחולון.

רבע 4:

המשחק הוסיף להיות צמוד, כשחולון לא שומטת את יתרונה, כשמקביל התקבלו דיווחים על יתרונה של ססארי על מנרסה - חדשות טובות מבחינת חולון. חולון הוליכה 66:68 42 שניות לסיום עם כדור ביחד, אך לא הצליחה להכריע את המשחק וראתה כיצד שחקנה הבולט עד כה - מרכוס פוסטר - עושה עבירה שטותית פאוליוס ואלינסקאס בעת שהאחרון זרק לשלוש. הליטאי דייק שלוש פעמים מהקו וחולון רשמה הפסד אכזרי, 68:69 והודחה מליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully