וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: סיכויי ההעפלה של הפועל חולון נפגעו לאחר 83:73 בססארי

הקבוצה של סטאנוס דדאס הייתה צמודה לאיטלקים במשך כל ההתמודדות אך לא הצליחה לנצל משחק חלש של קרטיס ג'רלס וכבר לא תלויה בעצמה

הפסד מאכזב להפועל חולון הערב (שלישי) בליגת האלופות של פיב"א לאחר שהסגולים רשמו הפסד נוסף מול ססארי, שנותרה מושלמת במפגשים מול חולון וגברה עליה 73:83. השחקנים של סטפנוס דדאס פיגרו לכל אורך המשחק מול הקבוצה מאיטליה, ועל אף שלא איפשרו למארחת לברוח, ועל אף רבע שלישי טוב אותו ניצחה חולון 18:22, האורחת קלעה 13 נקודות בלבד ברבע המכריע ולא הצליחה להשיג את הניצחון שהיה מעמיד אותה בעמדת זינוק מצויינת לקראת העפלה לשלב הבא.

מרכוס פוסטר (23 ו-8 אס') וטי. ג'יי. קליין היו מצויינים אצל האורחת מישראל, אך מלבדם אך שחקן בחולון לא קלע בספרות כפולות, כשגיא פניני תורם 9 (3 מ-10 מעבר לקשת) ויוגב אוחיון תורם ארבע נקודות בלבד בנוסף ל-7 אס'. אצל האיטלקים, קרטיס ג'רלס קלע שבע בלבד, ביום בינוני מאוד, אך חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות בהובלת דווין אוואנס (17 ו-10 ריב') ומירו בילאן (15 ו-6 ריב') דאגו לניצחון נוסף עבור ססארי.

כעת, על מנת לעלות בכל זאת לשמינית הגמר מהמקום הרביעי צריכה חולון לנצח בביתה את ליטקאביליס במחזור הנעילה ולקוות לניצחון של ססארי על מנרסה.

טי. ג'יי. קליין שחקן הפועל חולון. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
בלט אך חולון הפסידה באיטליה. טי. ג'יי. קליין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully