וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס גברה על צסק"א לראשונה לאחר עשרה משחקים

אחרי שהפסידה לה בכל אחד מעשרת המפגשים האחרונים ביניהן, השיגה מוליכת היורוליג 80:82 דרמטי על אלופת אירופה. אלבה הפתיעה את מילאנו בחוץ. 69:70 דרמטי לריאל מדריד על באסקוניה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-23 ביורוליג יצא לדרך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים. במוקד מוליכת היורוליג התארחה אצל אלופת אירופה צסק"א מוסקבה והשיגה ניצחון ראשון על הרוסים לאחר עשרה משחקים רצופים כשיצאו מרוסיה עם 80:82 דרמטי. ז'לגיריס קובנה הביסה 69:94 את אולימפיאקוס ורשמה ניצחון שלישי ברציפות. אלבה ברלין קטעה רצף של שני הפסדים וגברה 96:102 בחוץ על אולימפיה מילאנו. פקונדו קמפאצו דייק מהקו והעניק לריאל מדריד 69:70 דרמטי על באסקוניה שהוליכה במרבית המשחק. וילרבאן גברה 65:75 על באיירן מינכן.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. AP
גם צסק"א נפלה מול המוליכה. שיין לארקין/AP

צסק"א מוסקבה - אנאדולו אפס 82:80

עוד משחק עצום בו נוטלת חלק אנאדולו אפס, וכמו במשחק מול ריאל מדריד מלפני כמה שבועות, גם הפעם ידעו השחקנים של ארגין עתמאן להכריע משחק עונה לטובתם והם כבר עם יתרון של ארבעה ניצחונות על המקום השני. הטורקים פתחו נהדר והוליכו בפער דו ספרתי במהלך המחצית הראשונה, אך צסק"א הזכירה לכולם שהיא עדיין אלופת אירופה וחזרה למשחק. שתי שניות לסיום במצב של 80:81 לאורחת שלחו השחקנים של איטודיס את שיין לארקין לקו העונשין, והכוכב הגדול עשה את המהלך הנכון כשקלע את הראשונה, החטיא את השנייה כשלרוסים לא נותר מספיק זמן על השעון כדי לבצע מהלך. לארקין, כרגיל, היה המצטיין של המנצחת עם 23 נקודות כשואסילי מיציץ' תרם 19 מהספסל.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: חוזהו של אותלו האנטר הוארך בעונה נוספת

לכתבה המלאה
פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הכריע את המשחק מהקו. פקונדו קמפאצו/GettyImages

ריאל מדריד - באסקוניה 69:70

לפני כשבועיים שתי הקבוצות נפגשו בליגה הספרדית והעניקו את אחד ממשחקי הכדורסל הנהדרים שנצפו השנה באירופה, בסיומו יצאה באסקוניה עם ידה על העליונה כשחזרה ממדריד עם ניצחון חוץ מרשים, 94:95. הערב הבאסקים כמעט סגרו ניצחון חוץ שני על הבלאנקוס אך עבירה מטופשת של ניק סטאוסקאס על פקונדו קמפאצו, כשתי שניות לסיום במצב של 69:69 שלחה את הארגנטינאי לקו שם הוא קלע את הראשונה, החטיא את השנייה כשלאורחת לא נותר מספיק זמן על השעון כדי לבצע מהלך. באסקוניה פתחה את המשחק טוב והוליכה במחצית, אך ריאל חזרה אט אט, הצליחה להפוך וחגגה ניצחון שני ברציפות. טריי הופקינס (20 ו-6 ריב') היה רמה אחת מעל כולם אצל ריאל.

מרכוס אריקסון שחקנה של אלבה ברלין. GettyImages
הוביל את אלבה לניצחון חוץ מפתיע. מרכוס אריקסון/GettyImages

מילאנו - אלבה ברלין 102:96

לאחר שקטעה רצף של שלושה הפסדים מול באיירן מינכן במחזור הקודם, אירחה הערב אולימפיה מילאנו את הגרמנית השנייה ביורוליג אלבה ברלין שהפתיעה אותה עם 96:102. האורחת מצידה חזרה לנצח לאחר שני הפסדים רצופים והשיגה ניצחון שמיני העונה. הקבוצה של אטורה מסינה לעומת זאת ממשיכה לאבד גובה ואם לא תתחיל להראות יציבות עשויה למצוא את עצמה מחוץ לשמינייה הראשונה, זאת לאחר שבפתיחת העונה סומנה כאחת מקבוצות הצמרת במפעל. מרכוס אריקסון בלט בשורות המנצחת עם 22 נקודות כש-20 של ולדימיר מיצוב לא עזרו למילאנו.

ארטוראס מילנקיס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. GettyImages
ז'לגיריס עם הצגה גדולה. ארטוראס מילנקיס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - אולימפיאקוס 69:94

הליטאים השיגו ניצחון שלישי ברציפות ועשו זאת בסטייל לאחר שהוליכו לכל אורך המשחק שהוכרע למעשה ברבע השלישי לאחר שז'לגיריס ברחה ליתרון בן יותר מעשרים הפרש. האורחת ממשיכה בעונה המאכזבת שלה, לאחר שבקושי היוותה יריב למארחת. ואסילי ספאנוליס רשם משחק חלש כשסיים עם 5 נקודות בלבד ו-4 אס'. מצד שני ארטוראס מילנקיס (19) הוליך שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות בשורות המארחת שעוד עשויה להשתחל למאבק על כרטיס להצלבה.

שחקן וילבראן ג'ורדן טיילור. GettyImages
משחק נהדר שלו. ג'ורדן טיילור/GettyImages

וילרבאן - באיירן מינכן 65:75

נועלת הטבלה עם הפסד שני ברציפות מול הצרפתים שקטעו רצף נוראי של שישה הפסדים. באיירן הוליכה בנקודה בסיום המחצית הראשונה, אך המחצית השנייה הייתה שייכת לוילרבאן שהשתלטה על העניינים ככל שנקפו הדקות ובסיום רשמו ניצחון שעצר את סחף ההפסדים. ג'ורדן טיילור (8 אס') ואדריאן פיין (8 ריב') הוליכו את המנצחת עם 15 נקודות כ"א כשבצד השני ולדימיר לוצ'יץ' תרם 14 מהספסל כשכל השחקני החמישייה הפותחת של באיירן סיימו עם 28 נקודות משותפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully