וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ילדי ליברפול שמרו על חלום הדאבל, צ'לסי מחכה בשמינית הגמר

יורגן קלופ נשאר בבית יחד עם כל שחקני הסגל הבכיר, אבל הצעירים נעזרו בשער עצמי וניצחו 0:1 את שרוסברי במשחק החוזר. ויין רוני יפגוש את מנצ'סטר יונייטד בשלב הבא

עריכת וידאו: נועה לוי

גם עם הרכב אלמוני וללא כל שחקני הסגל הבכיר, ליברפול שמרה על חלום הדאבל האנגלי עם 0:1 ביתי הערב (שלישי) על שרוסברי מהליגה השלישית שהעלה אותה לשמינית גמר הגביע. הקבוצה שדורסת את הפרמיירליג עם 24 ניצחונות ותיקו ב-25 משחקים ומובילה את הטבלה ב-22 נקודות, תשחק בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי בשלב הבא.

שחקני ליברפול הצעירים חוגגים. רויטרס
הילדים סידרו כרטיס לשלב הבא. שחקני ליברפול/רויטרס

אלופת אירופה נמצאת בעיצומה של פגרה בפרמיירליג, נערכת למפגש עם אתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות ולכן החליט יורגן קלופ, גם במחאה על הלו"ז הצפוף מצד ההתאחדות האנגלית, לשלוח למערכה פעם נוספת את הקבוצה עד גיל 23, כפי שעשה ברבע גמר גביע הליגה מול אסטון וילה.

אז, לפני כחודשיים, ניל קריצ'לי עמד על הקווים ושחקניו הצעירים ספגו חמישייה כואבת. הפעם, קריצ'לי וחבורתו קיבלו עזרה מרו-שון וויליאמס, בלם הקבוצה האורחת, שהכריע את המשחק החוזר (אחרי 2:2 במשחק הראשון) עם נגיחה קשתית לשערו אחרי כדור ארוך של נקו וויליאמס בדקה ה-75. זה קרה בערך רבע שעה אחרי פסילת שער של שון וולי האורח בעזרת שופטי ה-VAR שזיהו נבדל. שרוסברי ו-5,000 אוהדיה שחלמו על ניצחון היסטורי, יישארו רק עם החוויות של אנפילד.

עוד בוואלה!

גביע גרמני: בורוסיה דורטמונד ור.ב. לייפציג הודחו בשמינית הגמר

לכתבה המלאה
קרטיס ג'ונס שחקן ליברפול מול רו-שון וויליאמס שחקן שרוסברי. רויטרס
חתום על השער העצמי. רו-שון וויליאמס משרוסברי מנסה לעצור את קרטיס ג'ונס/רויטרס

עוד במשחקים החוזרים: ויין רוני כבש בפנדל ב-2:4 של דרבי קאונטי על נורת'המפטון ויארח למפגש פיקנטי את מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר. קרדיף ניצחה 2:3 את רדינג ותארח את שפילד יונייטד.

ניוקאסל ספגה שוויון בדקה ה-94 מניית'ן הולנד שכפה הארכה עם 2:2 עבור אוקספורד מהליגה השלישית, אבל המחליף הצרפתי אלן סן מקסימן הכריע בהארכה עם 2:3 בדקה ה-116, לקראת מפגש עם ווסט ברומיץ' בשלב הבא. גם בירמינגהאם ניצחה בהארכה 2:3 את קובנטרי, בזכות גול של ז'רמי בלה הצרפתי בדקה ה-120.

ויין רוני שחקן דרבי קאונטי חוגג. GettyImages
פיקנטריה בשלב הבא. ויין רוני חוגג מול נורת'המפטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully