וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק מהומס: "רציתי להגיד כל החיים 'אני נוסע לדיסניוורלד'"

ה-MVP הצעיר ביותר בהיסטוריה של הסופרבול לא ידע את נפשו לאחר הניצחון של קנזס סיטי צ'יפס 20:31 על סן פרנסיסקו: "תודה לך קנזס סיטי, עשינו את זה". אנדי ריד: "אני הולך לאכול את הצ'יזבורגר הכי גדול שראיתם בחיים שלכם, וכנראה שהוא יהיה כפול"

זה היה חתיכת משחק. עמוק ברבע הרביעי קנזס סיטי מצאה את עצמה בפיגור 20:10 מול סן פרנסיסקו. מאמנו אנדי ריד ראה איך עוד תואר בורח לו מהידיים, אבל אז נכנס פטריק מהומס לפעולה. אותו מהומס שנחלץ מפיגור של 24 נקודות נגד יוסטון ו-10 נקודות מול טנסי, הצעיד את הצ'יפס למהפך גדול ולניצחון 20:31, שהביא לקנזס סיטי סופרבול ראשון אחרי 50 שנה בדיוק.

פטריק מהומס לאחר זכייה בסופרבול 54 עם קנזס סיטי צ'יפס. GettyImages
כמה אושר. מהומס/GettyImages

"אני אומר עכשיו מה שכל החיים חלמתי לומר: 'אני נוסע לדיסניוורלד'", הכריז מהומס על הבילוי השמור ל-MVP של הסופרבול. האיש שנבחר פה אחד ל-MVP של העונה זכה גם בתואר המצטיין בסופרבול בגיל 24 שנים וארבעה חודשים, הצעיר ביותר אי פעם. הוא עשה היסטוריה נוספת בכך שהפך לקוורטרבק הראשון שחוזר שלוש פעמים מפיגור דו-ספרתי באותו פלייאוף (בסך הכול עשה את זה חמש פעמים העונה).

"תודה קנזס סיטי, עשינו את זה", הוסיף מהומס לרבבות שתמכו בו ובקבוצתו ביציעים במיאמי. על המשחק אמר: "לא איבדנו אמונה לרגע. זה הדבר הכי גדול, אפילו בן אדם אחד בקבוצה לא הוריד את הראש. האמנו אחד בשני, לזה אנחנו מטיפים כל העונה".

ריד כנראה יאהב מאוד מעכשיו את הספרה 2. ב-2/2/2020 הוא זכה בניצחון ה-222 שלו בקריירה - ובסופרבול הראשון. המאמן בן ה-61 השיל מעליו את התואר הלא מחמיא "המאמן עם מספר הניצחונות הרב ביותר שלא זכה בסופרבול", והוריש אותו למרטי שוטנהיימר, לרשותו 205 ניצחונות ללא טבעת. "זה מגיע לזה שיש לך מאמנים מעולים, קבוצה מעולה ואני נהנה מכל רגע ורגע", אמר ריד המאושר בסיום.

הוא, אגב, מעולם לא התבייש במשקל שלו ובחיבתו לאוכל. נדיר שמאמנים שמנים זוכים בסופרבול, אבל זה קרה וריד יודע איך יחגוג: "אני הולך לאכול את הצ'יזבורגר הכי גדול שראיתם בחיים שלכם - וכנראה שהוא יהיה כפול". נו, טוב, איך בלילה כזה הוא יכול לבחור משהו אחר מלבד 2?

"רצינו לתת לו את הגביע", אמר מהומס, "הגיע לו. כל העבודה הזאת שהוא משקיע, לא נראה לי שהוא אי פעם ישן. הוא אדם שעובד כל כך קשה, אני שמח שנתנו לו את התואר הזה". הבעלים קלארק האנט הוסיף: "לאף אחד לא מגיע יותר מלריד". על הגביע אמר: "הוא יפהפה".

בסוכנויות ההימורים כבר הוציאו את ההימור שהצ'יפס יצליחו לשמור על תארם בעונה הבאה והעמידו יחס של 1:6 (6 דולר על כל דולר השקעה). יש לציין כי מאז ניו אינגלנד 2003-4 לא זכתה אף קבוצת NFL פעמיים ברציפות בתואר.

מאמן קנזס סיטי צ'יפס אנדי ריד. GettyImages
נהנה מכל רגע. ריד/GettyImages

האקסית פילדלפיה מפרגנת

מוריניו נגד פפ, האינסטגרם של רונאלדו וסיכום הסופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully