וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "ידענו שנקודת התורפה של מכבי חיפה זו ההגנה"

2.2.2020 / 9:05

בהפועל כפר סבא חגגו את ניצחון החוץ הדרמטי. השחקנים הודו: "מכבי חיפה מפחידה, לפני המשחק דיברנו על הפסד מכובד"

עריכת וידאו: ניר חן

הפועל כפר סבא חגגה אתמול (שבת) את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה, 0:1 על מכבי חיפה בחוץ. בעוד בצוות המקצועי סיפרו בסיום שהאמינו ביכולת להפתיע ולאורך כל השבוע דיברו על כך באסיפות, השחקנים עצמם הודו בסיום: "הגענו בהרכב חסר למשחק נגד הקבוצה הכי מפחידה בליגה. האמנו שאפשר לתת פייט, אבל גם דיברנו בינינו שאם נפסיד - שיהיה הפסד מכובד ושלא נקבל בראש כי נגד מכבי חיפה אפשר להתפרק".

מצד שני אמרו בכפר סבא: "בהרבה משחקים היינו עדיפים והגיע לנו לנצח, אבל סיימנו עם אפס נקודות. אנחנו לא רוצים מחמאות ולהיות נחמדים כי זה בדיוק המתכון לירידת ליגה. אנחנו צריכים להיות רעים, אחרת לא יהיה לנו מה למכור".

אביב סולומון עם עומר פדידה הפועל כפר סבא. לילך וייס רוזנברג
הניצחון הכי גדול העונה. הפועל כפר סבא/לילך וייס רוזנברג

המאמן אופיר חיים, שהיה מורחק אתמול וישב ביציע, אמר בסיום: "ידענו שאנחנו מגיעים למשחק החוץ הכי קשה בליגה, ידענו שחיפה תשלוט ותניע ואנחנו נצא למתפרצות. משחק ההגנה שלנו היה טוב אבל היציאה למתפרצות לא הייתה טובה. לא שיחקנו טוב וחכם בחלק ההתקפי פרט לפעם אחת, אבל שאפו לשחקנים שזה קרה".

חיים הסביר את משחק קבוצתו: "אני סופר גאה בניצחון כזה ובקבוצה שלי. יש פערים בין מכבי חיפה להפועל כפר סבא ברמת האיכויות. לא דיברתי עם השחקנים על לבזבז זמן אבל כן לשחק נסוג, כן לסגור קווי מסירה של מכבי חיפה. ידענו שנקודת התורפה שלה זה החלק האחורי וניצלנו את זה".

טום שלח הוסיף: "במהלך המשחק כבר חשבנו על איך לצאת עם נקודה, אבל אנחנו שמחים עם מה שקרה בסיום. האכזבה מאיך ששיחקנו לא במקום, הגיע לנו לנצח, חיפה לא הגיעה לכל כך הרבה מצבים וזהו. כל נקודה שאנחנו לוקחים היא משמעותית, בטח אם מנצחים את מכבי חיפה, אבל אנחנו כבר מסתכלים על בית"ר ברביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully