וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול שברה שיא היסטורי, קלופ: "אנחנו רחוקים מלהיות מושלמים"

האלופה שבדרך פתחה פער של 22 (!) נקודות על פני סיטי וצברה 100 מתוך 102 הנקודות האחרונות, אבל המאמן ניסה לשמור על מתח: "הם בעטו יותר מדי לשער שלנו". כל המספרים אחרי ה-0:4 על סאות'המפטון

עריכת וידאו: נועה לוי

33 ניצחונות מתוך 34 משחקי הליגה האחרונים, 42 משחקי פרמיירליג ברציפות ללא הפסד ופער של 22 נקודות בפסגה (שיא של כל הזמנים). ליברפול שוברת כל שיא אפשרי בדרך לאליפות ראשונה מזה 30 שנה. הקבוצה של יורגן קלופ מחצה אמש (שבת) 0:4 את סאות'המפטון ושום דבר כבר לא ימנע ממנה את התואר.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
עונה שלא תישכח לעולם. יורגן קלופ חוגג/רויטרס

ליברפול השוותה את השיא של מנצ'סטר סיטי עם 20 ניצחונות פרמיירליג רצופים בבית, הישג שרק ליברפול של ביל שאנקלי מ-1972 התעלתה עליו. "אנחנו אפילו לא קרובים להיות מושלמים. אנחנו רק רוצים לנצל את הכישורים שלנו בצורה הטובה ביותר. החבר'ה עושים את זה לא רע, וזו הסיבה למספרים שלנו", הצטנע לאחר המשחק יורגן קלופ.

ליברפול הגדילה את רצף המשחקים שלה ללא הפסד בליגה ל-42 משחקים ובקצב הזה היא תשבור את שיא הנקודות של מנצ'סטר סיטי שהשיגה 100 נקודות לפני שתי עונות. האדומים ספגו שער אחד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים והשיגו 73 נקודות מ-25 משחקים - שיא לליגה הבכירה. הם גם צברו 100 נקודות מתוך 102 הנקודות האחרונות האפשריות בפרמיירליג, כאשר רק מנצ'סטר יונייטד חילצה מהם נקודה ב-1:1 באוקטובר 2019.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקני ליברפול מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו. רויטרס
לא נותנים לאף קבוצה לעצור אותם. סלאח ופירמינו/רויטרס

המאמן הגרמני של ליברפול מנסה בכל כוחו לשמור את שחקניו עם רגליים על הקרקע, אבל ספק אם העיתונאים האמינו כשהוא אמר לאחר המשחק: "אני מבטיח לכם שאני לא משקר, אבל אנחנו לא מרגישים טוב אחרי הניצחון הזה. אני בחור מאוד אופטימי, אבל הם בעטו יותר מדי לשער, אבל לשמחתינו אליסון הציל הכול. אנחנו לא מושלמים, אפילו לא קרובים להיות מושלמים".

על רצף הניצחונות הבלתי נתפס של ליברפול: "לא ראיתי דבר כזה לפני כן. אבל זה לא שאנחנו מרגישים חזקים יותר אחרי כל ניצחון. אנחנו חוגגים, ואז נרגעים וצריכים לבוא מחדש עם אנרגיות. כל כך הרבה דברים יכולים לקרות בכדורגל ואסור לנו להיות שאננים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully