וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא נערכת למכבי חיפה, איתמר ישראלי: "חלמנו על משחקים כאלה"

30.1.2020 / 17:40

השוער נרגש לקראת שבת: "נבוא לעשות את המקסימום ואני מקווה שזה ישתלם לנו". המאמן אופיר חיים: "אין אתגר גדול יותר ממכבי חיפה בחוץ. מאוד מרוצה מהרכש והתחרות שתהיה על ההרכב"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

אמאדו סוקונה, השחקן הרביעי שצירפה הפועל כפר סבא בחלון ההעברות של ינואר, יערוך ביום שבת (17:30, ספורט 3) את הופעת הבכורה שלו במשחק החוץ מול מכבי חיפה. סוקונה ישוב לשתף פעולה עם שגיא דרור ששיחק לצדו בהתקפת הפועל פתח תקוה בעונה שעברה, אבל כפר סבא תחסר במשחק הזה את בן רייכרט המוצהב ואת גרשון קופי ונועם גמון המוצהבים. לב כהן הושאל עד לסיום העונה להפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית.

השוער איתמר ישראלי עם אמאדו סוקונה באימון הפועל כפר סבא. אתר רשמי הפועל כפר סבא, אתר רשמי
מוכן לבכורה. אמאדו סוקונה באימון עם איתמר ישראלי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר סבא

"אמרנו לכל אורך הסיבוב הראשון שנתחזק ונביא שחקנים שיעזרו לנו בהמשך הדרך", אמר המאמן אופיר חיים. "אני מאוד מרוצה מהרכש והתחרות שתהיה על מקום בהרכב. אנחנו עובדים קשה כדי להיראות יותר טוב. בכדורגל יש תקופות פחות טובות שדברים הולכים הפוך. החוכמה לדעת להתנהל במצבים כאלה ולהמשיך להאמין ביכולות שלנו כי אנחנו קבוצה טובה".

על המפגש עם סגנית המוליכה אמר: "אין אתגר גדול יותר מהתמודדות עם מכבי חיפה בחוץ, אבל בכדורגל הכול יכול להיות ואנחנו נגיע באמונה שלמה שאפשר לקחת נקודות".

השוער איתמר ישראלי הוסיף: "חלמנו להיות שחקני כדורגל בשביל משחקים כאלה, אווירה וכדורגל באיכות גבוהה. אנחנו נבוא לעשות את המקסימום ואני מקווה שזה ישתלם לנו. ברמה האישית אני מרגיש בעונה טובה, חיכיתי לעונה כזו. השאיפה היחידה שלי היא להישאר עם הפועל כפר סבא בליגה הבכירה העונה, וזאת מבחינתי תהיה עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully