וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:4 גדול לססואולו על רומא

משחק שלישי רצוף ללא ניצחון לג'אלורוסי, שספגו צמד מקארוסו. פארמה השוותה בדקה ה-94 ל-2:2 מול קליארי, בולוניה ניצחה 1:2 את ברשיה

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

המחזור ה-22 בסרייה A החל היום (שבת) עם מהפך של בולוניה, שניצחה 1:2 בבית את ברשיה. קליארי הייתה גם היא בדרך לניצחון דומה, אבל פארמה השוותה ל-2:2 בדקה ה-94 בקרב על המקום השישי. המשחק שנעל את שבת הביא איתו הפתעה, כשרומא הפסידה לססואולו 4:2.

שחקני קליארי חוגגים עם ז'ואאו פדרו. GettyImages
שער מספר 14 העונה והחמצת פנדל. ז'ואאו פדרו/GettyImages

קליארי - פארמה 2:2

אחרי שאיבדה גובה עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון, קליארי כבר חשבה שהיא חזרה למסלול הניצחונות, אבל אז פארמה עשתה לה את מה שהיא עצמה עשתה לא מעט העונה וכבשה בתוספת הזמן. ג'יו סימאונה בישל מצד ימין לז'ואאו פדרו שמצא את הפינה הקרובה בדקה ה-19, אבל יוראי קוצקה השווה מקרוב עבור האורחת בדקה ה-42. פדרו פספס הזדמנות להשלים צמד עם פנדל שבעט החוצה בדקה ה-53, אבל אחרי פחות מדקה קליארי כבר מצאה את הרשת, כשלוקה פלגריני העביר רוחב מצד שמאל וסימאונה דחק פנימה. פארמה ניצחה רק פעם אחת בסרדיניה מאז מרץ 2000, וגם הערב לא השיגה שלוש נקודות, אבל יצאה מאושרת בזכות נגיחת השוויון של אנדראס קורנליוס בדקה ה-94 אחרי הרמה של יסמין קורטיץ'. שתי הקבוצות נותרו צמודות עם 32 נקודות לכל אחת במקומות השישי והשביעי.

שחקני ססואולו חוגגים. AP
ניצחון גדול. ססואולו חוגגת/AP

ססואולו - רומא 2:4

משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לג'אלורוסי, שעלולים לאבד מחר את המקום הרביעי המוליך לליגת האלופות אם אטאלנטה תשיג נקודה או יותר מול גנואה. המארחת פתחה עם בליץ מדהים שכולל צמד של פרנצ'סקו קאפוטו (7, 16) ושער של פיליפ ג'ויריצ'יץ', שקבע 0:3 גדול כבר בדקה ה-26. אדין דז'קו (55), וז'ורדן ורטו (73, בפנדל) צימקו ל-3:2, אולם המילה האחרונה היתה של ז'רמי בוגה (74), שהפציץ מצוין לחיבורים. בין לבין, הורחק לורנצו פלגריני בכרטיס צהוב שני (69).

משחק נוסף:

בולוניה - ברשיה 1:2
לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (43), מתיאה באני (89). לברשיה: ארנסטו טורגרוסה (36 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully