וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתכוננת ללגאנס, קיקה סטיין: "יהיה מעניין אם יגיע שחקן חדש"

בארסה תפגוש את לגאנס בשמינית גמר הגביע (חמישי, 20:00), קיקה סטיין יודע שיש עליו ביקורת אך טוען: "זה תהליך שלוקח זמן. רכש? אם מישהו יבוא, ברוך הבא"

עריכת וידאו: ניר חן

ימים לחוצים עוברים על ברצלונה. אחרי הפיטורים של ארנסטו ואלוורדה באמצע העונה, מונה במקומו קיקה סטיין וגם המאמן החדש פתח את דרכו בצורה מקרטעת. אחרי ניצחון במשחק הבכורה, אחר כך הגיע ההפסד 2:0 לוולנסיה ואיבוד הפסגה לריאל מדריד, ולאחרונה הקבוצה מייצרת כותרות בנוגע לרכש, שיגיע או לא יגיע עד לסגירת החלון.

בינתיים הקבוצה מתכוננת למשחק מול לגאנס מחר במסגרת שמינית גמר גביע המלך (20:00), וסטיין התייחס היום למספר דברים שעומדים על הפרק בקבוצתו. בנוגע לרכש אמר המאמן: "קודם כל אני מרוצה מהסגל שיש לנו. לא נכחיש שזה יהיה מעניין אם שחקן יגיע. אבל אני תמיד סומך על מה שיש לנו. אם מישהו יבוא, ברוך הבא. אבל כל עוד זה לא קורה, אני שמח עם מה שיש לי".

קיקה סטיין מאמן ברצלונה. GettyImages
"כבר ספגתי ביקורת? אני לא מתייחס לזה". סטיין/GettyImages

"אנחנו רוצים להראות שיפור בכל משחק", טוען המאמן, "אבל הגיוני שהדברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים עוד לא מתורגמים ישירות למגרש, כי זה תהליך שלוקח זמן.

"כבר ספגתי ביקורת? אני לא מתייחס לזה, אני מתרכז רק בדברים שאנחנו צריכים להתרכז בהם. ברור שההפסד לוולנסיה היה כואב, אבל אנחנו ממשיכים אותו דבר ורוצים לנצח גם מחר. אתמול היה לנו אימון יוצא מן הכלל, גם היום. האינטליגנציה של השחקנים שלי נהדרת, ואתם תראו את זה במשחקים הבאים".

על היריבה מחר לגאנס: "אין להם מה להפסיד, הם יבואו להתגונן ולצאת למתפרצות, זה יהיה משחק מורכב".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 29.1: אברטון דחתה הצעה של בארסה על רישרליסון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully