וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.1: ברונו פרננדש ביונייטד, סוסו חתם בסביליה, ברחוויין חתם בטוטנהאם

השדים האדומים הודיעו על צירופו של הפורטוגלי, אברטון דחתה את ברצלונה, שהציעה 100 מיליון יורו על רישרליסון. הרטה ומילאן סיכמו על העברת פיונטק

עריכת וידאו: ניר חן

אברטון דחתה הצעה של בארסה על רישרליסון

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על רכישתו של ברונו פרננדש מספורטינג ליסבון, בסכום שמוערך בכ-55 מיליון ליש"ט. השדים האדומים הודיעו באתר שלהם: "מנצ'סטר יונייטד נרגשת להודיע שהגיעה לסיכום עם ספורטינג ליסבון על רכישתו של ברונו פרננדש".

* סוסו עובר לסביליה. שחקן האגף הספרדי, 26, מגיע בהשאלה ממילאן, עם אופציית רכישה, כשהספרדים יהיו חייבים לרכוש אותו אם יגיעו לליגת האלופות.

* פאבלו מארי שחקנה של פלמנגו הושאל לארסנל. לתותחנים יש אופציה לרכוש את הבלם בסוף העונה. מארי רשם 22 הופעות בשורות אלופת ברזיל בעונה החולפת אחרי שהגיע אליה ממנצ'סטר סיטי.

* בלם וולפסבורג ג'רפי ברומה הושאל למיינץ עד תום העונה. עם זאת, לא פורסם שלאדומים יש אופציה לרכוש אותו.

* ווסטהאם הודיעה שהשלימה את שאילת תומאש סוצ'ק מסלביה פראג עד תום העונה. הקבוצה ממזרח לונדון תחזיק באופציה לרכוש את הקשר הצ'כי בן ה-24 בתום העונה.

* הבלם אנדראה מאזיילו בן ה-33, הסמל של אטאלנטה בעשור האחרון, עזב את הקבוצה בה שיחק מאז 2011 וחזר לקדנציה שנייה בגנואה, במדיה שיחק בעונת 2007/08, עם חוזה לשנה וחצי.

* סטיבן ברחוויין חלוצה של פ.ס.וו איינדהובן חתם ל-4.5 שנים בטוטנהאם. סכום ההעברה המשוער: 30 מיליון יורו.

* ווילפריד בוני חלוצה של סוונסי ונבחרת חוף השנהב לשעבר, חתם באל איתיחאד הסעודית בהעברה חופשית.

* קייל ווקר-פיטרס, מגנה הימני בן ה-22 של טוטנהאם, הושאל עד לסיום העונה לסאות'המפטון.

* ווסט ברומיץ' שאלה משפילד יונייטד את קאלום רובינסון עד סוף העונה.

* השוערים הפולנים ממשיכים להיות סחורה חמה: מונאקו רכשה את שוער לגיה ורשה רדוסלב מאייצקי בן ה-20 תמורת 7 מיליון יורו.

* פאדרבורן השלימה את צירופו של קשר אברטון אנתוני אוואנס, שחתם שם לשנתיים וחצי. אוואנס הוא הכובש הצעיר ביותר בתולדות אברטון אחרי ששבר את שיאו של וויין רוני.

שמועות

* באיטליה מדווחים שנסגרה עסקת העברתו של קשישטוף פיונטק ממילאן להרטה ברלין תמורת 27 מיליון יורו. חלוץ נבחרת פולין יטוס כבר בשעות הקרובות לגרמניה כדי להשלים את העברתו ולחתום באופן רשמי. הרוסונרי דחו את הצעת טוטנהאם, שהייתה מעוניינת לשאול אותו, והיא מעדיפה למכור אותו.

* אברטון דחתה הצעה של 100 מיליון יורו מברצלונה על רישרליסון. הטופיז הבהירו לבארסה שהם לא מעוניינים למכור את אחד הנכסים הכי משמעותיים שלהם.

* מגנה הימני של סאות'המפטון סדריק סוארס צפוי לעבור לארסנל לפני סגירת חלון ההעברות. הפורטוגלי יושאל עד תום העונה תמורת 5 מיליון ליש"ט והתותחנים יקבלו עדיפות כשיסיים את חוזהו בקיץ.

* מרכוס רוחו צפוי לחזור לארגנטינה בהשאלה ולחתום באסטודינטס. הבלם, שאכזב מאוד במנצ'סטר יונייטד, צפוי להיות מושאל לחצי עונה על מנת לקבל דקות משחק שיעזרו לו להילקח בחשבון לסגל ארגנטינה לקופה אמריקה 2020.

* אחרי שמילאן דחתה את הצעתה של נאפולי, ריקרדו רודריגס נמצא בדרכו לפ.ס.וו איינדהובן שרצתה אותו מתחילת הקיץ. הקבוצה ההולנדית תשלם מיליון יורו כדמי השאלה על מגן נבחרת שוויץ בן ה-27 ותתחייב לרכוש אותו בקיץ ב-5 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שעסקת רכישתו של אנדראה פטאניה נסגרה ונאפולי תשלם 17 מיליון יורו פלוס 3 מיליון כבונוסים לספאל. החלוץ בן ה-24 יעבור מחר בדיקות רפואיות, אבל יסיים את העונה בספאל.

* באייר לברקוזן קרובה להשלים את רכישתו של בלם ויטוריה גימראייש אדמונד טאפסובה בן ה-20. השחקן עצמו סיכם אצל הגרמנים כבר עד 2024 וצפוי לעבור תמורת סכום שנע בין 20-15 מיליון יורו.

* טוטנהאם מחפשת חלוץ בדחיפות ועל פי ג'אנלוקה די מארציו היא הציעה לאוליבייה ז'ירו חלוץ צ'לסי חוזה לעונה וחצי. גם אינטר מעוניינת בחלוץ הצרפתי, אבל מוריניו נחוש לצרף אותו בעקבות הפציעה של הארי קיין.

* על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, אלסנדרו פלורנצי בן ה-28 מרומא, יעבור בהשאלה לוולנסיה עד לתום העונה.

* זוכרים את קייסוקה הונדה? הקשר היפני בן ה-33, ששיחק באחרונה בוויטסה ארנהם ההולנדית אחרי ששיחק גם באוסטרליה ובמקסיקו, צפוי לחתום בימים הקרובים בבוטאפוגו הברזילאית.

* מילאן קרובה לסיכום עם סביליה על השאלתו של סוסו הקשר הספרדי שלה. על פי הסיכום, לספרדים תהיה אופצייה לרכוש את השחקן בקיץ תמורת 20 מיליון יורו.

* האם אדינסון קבאני ישחק בעונה הבאה ב-MLS? בספרד מדווחים שדייויד בקהאם מעוניין להחתים את החלוץ בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי. החלוץ האורוגוואי נמצא על הכוונת של אתלטיקו מדריד, אבל לפי הדיווח ההצעה של האמריקאים מפתה מאוד.

* קרלס פרס חלוצה של ברצלונה המריא לרומא לקראת בדיקות רפואיות וחתימה בקבוצה. החלוץ יעבור בהשאלה, כאשר לאיטלקים תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 15 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 28.1: טאדיץ' במו"מ חשאי עם ברצלונה, ברונו פרננדש בדרך ליונייטד

לכתבה המלאה

קרלס פרס כבר ברומא..

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בדרך ל-MLS? אדינסון קבאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully