וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: מילאן ניצחה את טורינו 2:4 לאחר הארכה ועלתה לחצי הגמר

הרוסונרי השוו בדקה ה-93 והשלימו את העבודה בהארכה. שער לזלאטן (109). מחוות לקובי בריאנט לפני המשחק. אנגליה: אסטון וילה הדיחה את לסטר מגביע הליגה

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: האוהדים מנציחים את קובי בריאנט

מילאן המשיכה הערב (שלישי) במומנטום הנהדר בו היא נמצאת בתקופה האחרונה ועלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי לאחר 2:4 גדול ודרמטי על טורינו. הרוסונרי עלו ליתרון בדקה ה-12 משער של ג'אקומו בונבנטורה אך ספגו מהפך מרגלי ברמר הברזילאי שכבש צמד בדקות 34 ו-71 והעניק לאורחת יתרון מפתיע. מילאן התקשתה להשיג את השוויון ובדיוק כשהיה נראה שהמארחת בדרך להדחה, אך הקאן קלהנוגלו כבש בדקה ה-93 בבעיטה ממרחק שפגעה בשחקן הגנה והטעתה את שוערה של טורינו, 2:2 מדהים והמשחק נגרר להארכה. ב-30 הדקות הנוספות רק מילאן היתה על המגרש והמארחת הכריעה את המשחק תוך ארבע דקות כשקלהנוגלו השלים צמד בדקה ה-106 וזלאטן איברהימוביץ', שנכנס בדקה ה-65 כמחליף, הוסיף את הרביעי.

בפתיחת המשחק נרשמו מספר מחוות מרגשות מצד המועדון וגם מצד האוהדים לזכרו של קובי בריאנט שנהרג יחד עם בתו בהתרסקות המסוק הטרגית. על כר הדשא הונחה חולצת המועדון עם כיתוב הנושא את שמו של בריאנט עם המספר 24 המזוהה עמו. בנוסף הונח זר פרחים וכדורסל בצבעים סגול וצהוב - צבעיה של לוס אנג'לס לייקרס.

המחווה של מילאן לקובי בריאנט

זלאטן איברהימוביץ' שחקנה של מילאן. GettyImages
השתתף גם הוא בחגיגה. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

* אנגליה: אסטון וילה השלימה הערב העפלה מפתיעה לגמר גביע הליגה לאחר 1:2 במפגש השני מול לסטר, ו-2:3 במאזן הכללי. מאט טארגט קבע 0:1 למארחת בדקה ה-12. האורחת הצליחה להשוות בדקה ה-72 מרגליו של קצ'לי איהנאצ'ו וכולם כבר היו ערוכים להארכה, אך בדקה ה-93 הגיע צירוף גדול בין צמד המצרים של וילה, אחמד אלמוחמדי שמצא בכדור עומק נהדר את טרזגה שדחק פנימה וקבע 1:2 למארחת שתפגוש בגמר את המנצחת בין מנצ'סטר סיטי למנצ'סטר יונייטד.

* ארבעה משחקים נערכו הערב בשלב שמינית גמר הגביע הצרפתי, כשבמוקד גברה סט. אטיין על מונאקו 0:1 ועלתה על חשבונה לרבע הגמר. דניס בואנגה דחק מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-44 לאחר בישול של פרנק הונוראט. בלפור מהליגה השנייה הפתיעה את מונפלייה לאחר שגברה עליה בפנדלים לאחר 0:0 בתום 120 דקות. תוצאת הסיבוב עד כה שייכת לראן עלתה לאחר 4:5 משוגע על אנז'ה בחוץ במשחק שהוכרע לאחר הארכה. גם דיז'ון ברבע הגמר לאחר 1:2 בחוץ על לימונה, גם לאחר הארכה.

* בספרד, אתלטיק בילבאו המשיכה לשלב הבא אחרי ניצחון על טנריפה בפנדלים, לאחר 3:3 בתום 120 דקות, כולל שער שוויון דרמטי של הבאסקים בדקה ה-118.

עוד בוואלה! ספורט

גביע איטלקי: אימובילה החליק בפנדל, נאפולי עלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
מילאן במחווה לקובי בריאנט. GettyImages
דמותו של קובי בריאנט על המסכים, הערב בסן סירו/GettyImages
אוהדי מילאן במחווה לקובי בריאנט. GettyImages
אוהדי מילאן במחווה לקובי בריאנט/GettyImages
אוהדי מילאן במחווה לקובי בריאנט. GettyImages
אוהדי מילאן במחווה לקובי בריאנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully