וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: אימובילה החליק בפנדל, נאפולי עלתה לחצי הגמר

מלך שערי הסרייה A עשה "ג'ון טרי" ולאציו נפרדה מהגביע שלה עם הפסד 1:0 ברבע הגמר. אינסינייה הכריע (2), הוסאי ולוקאס הורחקו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

לכדורגל האיטלקי תהיה העונה מחזיקת גביע חדשה. לאציו הלוהטת, שניצחה בכל 11 משחקי הליגה האחרונים שלה וגם זכתה בסופרקופה על חשבון יובנטוס, הפסידה הערב (שלישי) 1:0 לנאפולי שהעפילה לחצי הגמר אחרי שלוש שנים ותמתין למנצחת בין פיורנטינה לאינטר.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
יש צ'אנס לתואר. לורנצו אינסינייה חוגג/GettyImages

לאציו הייתה בחצי הגמר בכל שלוש השנים הקודמות, אבל בסן פאולו היא לא ניצחה מאז 2015 וגם הפעם זו הייתה משוכה בלתי עבירה מבחינתה. שחקני הרכש דייגו דמה וסטניסלב לובוטקה פתחו לראשונה בהרכב המארחת, אבל הסלובקי הוחלף כבר בדקה ה-22, אחרי פתיחה סוערת של המשחק. לורנצו אינסינייה נזקק ל-100 שניות בלבד כדי לפרוץ מצד שמאל ולהעניק לנאפולי יתרון, כשבצד השני אלסעיד הוסאי גרם לפנדל בדקה ה-10 ואז דווקא צ'ירו אימובילה, מלך השערים שהפציץ כבר 23 שערי ליגה העונה, החליק על הנקודה הלבנה ושלח את הכדור לשמיים. הוסאי קיבל צהוב שני בעקבות עבירה על אימובילה בדקה ה-19, כשגם לאציו נותרה ב-10 שחקנים בעקבות מחאה של לוקאס לייבה שעלתה לו בצהוב שני מהיר אחרי עבירה בדקה ה-25.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו מחליק בבעיטת פנדל. GettyImages
כמו ג'ון טרי. צ'ירו אימובילה עם ההחלקה בפנדל/GettyImages

זה לא היה היום של אימובילה, שהחמיץ במחצית השנייה, נעצר בקורה וגם ראה שער שלו נפסל בגלל נבדל בדקה ה-63, אחרי טעות של השוער דויד אוספינה. בצד השני ארקדיוש מיליק ומריו רוי נעצרו בקורות, ובדקה ה-89 עוד שער נפסל בצדק, הפעם של פרנצ'סקו אצ'רבי, אחרי כדור לקורה. בסופו של דבר נאפולי נקמה בלאציו על ההדחה בחצי גמר 2015 ותחכה כעת לראות מי תהיה יריבתה הבאה, בשני מפגשים שיהיו ב-12 בפברואר (בית) ו-4 במרץ (חוץ).

השופט דוידה מאסה שולף כרטיס אדום לשחקן לאציו לוקאס לייבה. GettyImages
אדום טפשי. לוקאס לייבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully