וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי הפסידה 1:0 ליונייטד בדרבי, אבל עלתה לגמר

מאטיץ' כבש (35) והעניק לאדומים ניצחון חוץ יוקרתי, אבל האלופה (שניצחה 1:3 במשחק הראשון) היא זו שתיסע לגמר בוומבלי מול אסטון וילה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: יורגן קלופ וז'וזה מוריניו מדברים על המשחק בין ליברפול וטוטנהאם

אחרי ה-1:3 הקליל במשחק הראשון באולד טראפורד, מנצ'סטר סיטי קיוותה להשלים הערב (רביעי) את העבודה מול היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר גביע הליגה ולהעפיל בסטייל משחק הגמר לעיני אוהדיה באצטדיון האיתיחאד - אבל דווקא יונייטד הייתה זו שהצליחה לנקום ולהשיג ניצחון מתוק, ששומר מעט על כבודה. נמניה מאטיץ' היה זה שכבש את שער הניצחון (35), במשחק שבו הורחק בהמשך, והאלופה נכנעה בביתה 1:0 ליריבתה העירונית, שחוגגת ניצחון מאוחר מדי, שלא מועיל לה לכלום, אבל קצת מעניק לה תקווה בימים לא קלים למועדון. עם זאת, מנצ'סטר סיטי היא זו שתפגוש את אסטון וילה (שגברה על לסטר בחצי הגמר השני) בגמר בוומבלי.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא האמין למה שהוא רואה. גווארדיולה מתוסכל מההחמצות/רויטרס
נמניה מאטיץ', מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נמניה מאטיץ', מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

זה הפסד ראשון למנצ'סטר סיטי אחרי שלושה ניצחונות ותיקו בארבעה משחקים, בעוד שהשדים האדומים - שלאחרונה הספיקו להפסיד פעמיים בפרמיירליג (לליברפול בחוץ ולברנלי בבית) ולהתעדכן שאוהדים של הקבוצה השליכו רימוני עשן לעבר הבית של יושב הראש אד וודוורד - חוזרים הביתה די מרוצים.

סיטי שלטה לחלוטין במשחק והייתה קרובה לשוויון מספר פעמים, אבל רק קבלת החלטות רעה של רחים סטרלינג ונבדל של אגוארו מנעו את השוויון. מנצ'סטר סיטי עלתה בפעם השלישית ברציפות לגמר גביע הליגה, אבל יונייטד ניצחה אותה בפעם השנייה בעונה בבית. סולשיאר הוא המאמן היחיד שניצח את גווארדיולה פעמיים באצטדיון האיתיחד. הפעם האחרונה שיונייטד ניצחה את סיטי פעמיים בעונה בחוץ הייתה ב-1956/57.

הרכבי הקבוצות
מנצ'סטר סיטי: קלאודיו בראבו, קייל ווקר, רודריגו, ניקולס אוטמנדי, ז'ואו קאנסלו, אילקאי גונדואן, ריאד מחרז, קווין דה בראונה, ברנרדו סילבה, רחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ארון וואן ביסקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, לוק שואו, ברנדון וויליאמס, פרד, נמניה מאטיץ', ג'סי לינגארד, מייסון גרינווד, אנתוני מרסיאל.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא האמין. פפ/רויטרס
רחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בזבז הזדמנויות. סטרלינג/רויטרס
פפ גווארדיולה ליד אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר סיטי מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ניצחון מעודד, שלא שווה הרבה. סולשיאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully