וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "משחק ההתקפה שלנו היה לא טוב, הם רצו יותר"

26.1.2020 / 21:50

מאמן הפועל ירושלים היה מאוכזב בסיום ה-95:87 למכבי חיפה: "כשמתחילים ככה משחקים, אז מסתבכים". פלדין: "ברגעים החשובים שיחקנו רע"

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

אכזבה בהפועל ירושלים לאחר שהקבוצה ספגה הערב (ראשון) את הפסדה השלישי העונה בליגת העל, כשירדה מנוצחת 95:87 ברוממה מול מכבי חיפה. השחקנים של עודד קטש עלו לא מרוכזים למשחק ואיבדו 22 כדורים, אך בכל זאת היו חזק מאוד במשחק והוליכו 76:81 שלוש דקות לסיום, אך הירוקים רצו 2:14 וסגרו ניצחון גדול מבחינתם.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר בסיום: "אפשר היה להרגיש ברבע הראשון די דומה למשחק בגלבוע, הרבה איבודי כדור ולא השתמשנו בעבירות. כשמתחילים ככה משחקים, אז מסתבכים. התחושה שהכול יהיה בסדר, כבר למדנו שזה לא מתאים. צריך ללמוד שוב את הלקח. אני חושב שזה אחד המשחקים הקשים שיש לליגה להציע, נגד קבוצה עם הרבה יכולות והיא רצה הרבה. משחק ההתקפה שלנו לא היה מספיק טוב ויעיל ולא הגענו למספיק זריקות כמו שאנחנו רגילים. נתנו להם הרבה נקודות קלות שהם אספו מהרצפה. הם רצו יותר מאיתנו, כך זה היה נראה. זה שבוע משמעותי, בורגוס היא הקבוצה הכי איכותית בבית וגם הפסדנו שם. אנחנו צריכים להביא את המשחק הטוב שלנו ואנחנו צריכים את הקהל שיספק אווירה נכונה כדי שנשמור על המקום הראשון בבית".

ג'יימס פלדין: "היה משחק קשה. שיחקנו טוב ורע וברגעים החשובים שיחקנו רע. קלענו הרבה נקודות, אבל אסור לנו לתת ליריבות לקלוע כל כך הרבה נגדנו. אנחנו צריכים לבדוק את זה כי יש לנו משחק חשוב מאוד ברביעי ואנחנו צריכים להתרכז בזה. הליגה תמיד קשה, אבל אנחנו מרוכזים עכשיו בליגת האלופות ואיך לסיים במקום הראשון בבית שלנו".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הראש כבר במשחק נגד בורגוס. עודד קטש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully