וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את הפועל פתח תקוה

חוגי כבש (64) ובישל פעמיים (לפלשר בדקה ה-45 ולתאי בריבו בדקה ה-92), אהדנני הוסיף (28) ולוזון חגג ניצחון ענק בדרבי. לוד הפתיעה את קטמון

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים, דור חוגי. ברני ארדוב
לא כוחות. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב

שלושה משחקים נערכו הערב (שני) במסגרת המחזור ה-21 בליגה הלאומית כשבמוקד מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את היריבה העירונית, הפועל פתח תקוה. בני לוד המתאוששת ניצחה 0:1 את הפועל קטמון הקורסת בטדי והפועל אום אל פאחם ניצחה באותה תוצאה את הפועל עפולה.

דור חוגי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
עוד משחק נהדר של דור חוגי/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 1:4

הקבוצה של גיא לוזון הצליחה לשמור על מאזן נקי מהפסדים בדרבי מאז 2014 והשיגה את ניצחונה ה-14 העונה כשהיא מגדילה את הפער מהפועל קטמון השלישית לתשע נקודות. עידן אהדנני העלה את מכבי פתח תקוה ליתרון בדקה ה-28 עם בעיטה מקרוב אחרי קרן של דור חוגי מימין וקבע 0:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליחה הקבוצה של גיא לוזון לכבוש את השני. הפעם חוגי הגביה כדור חופשי מימין, עידן פלשר עלה מעל כולם ונגח מדויק פנימה את ה-0:2. חוגי כבש בעצמו את השלישי בדקה ה-64 עם בעיטה יפה בנגיעה מצד שמאל לרחוקה וזה 0:3. אמאדו סוקונה רק צימק בדקה ה-77 עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה, אבל תאי בריבו כבש את הרביעי של מכבי בדקה ה-92 אחרי עוד בישול של חוגי וזה 1:4 גדול.

עוד בוואלה! ספורט

לאומית: הפועל ראשון לציון שוב ניצחה והגדילה את הפער מהמקום השלישי

לכתבה המלאה
וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
עוד הפסד. וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

הפועל קטמון - בני לוד 1:0

הקבוצה של זיו אריה מתחילה לאבד קשר עם שתי המוליכות ונותרה עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים ו-34 נקודות בלבד, שמונה פחות מהפועל ראשון לציון השנייה. מנגד, בני לוד עם ניצחון שלישי ברציפות והיא כבר עם 20 נקודות במקום ה-13. בן בן יאיר כבש את השער היחיד במשחק מהנקודה הלבנה בדקה ה-66.

נועם שוהם מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
חזרו לנצח. נועם שוהם/לילך וייס רוזנברג

הפועל אום אל פאחם - הפועל עפולה 0:1

הקבוצה של נועם שוהם עם ניצחון יקר אחרי שניצחה רק פעם אחת בחמשת המחזורים שקדמו לכך. מנגד, הפועל עפולה פספסה הזדמנות לברוח מהמקום האחרון. טאדאס קיאנסקס כבש את שער הניצחון כבר בדקה ה-24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully