וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון שוב ניצחה והגדילה את הפער מהמקום השלישי

הקבוצה של מנחם קורצקי גברה 0:2 על מכבי אחי נצרת והגדילה את הפער מקטמון לשמונה. בני סכנין הביסה 0:3 את נוף הגליל, הפועל אשקלון בצרות

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: שאול אדם

המחזור ה-20 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל ראשון לציון המשיכה בדהירה שלה והשיגה ניצחון שלישי ברציפות, 0:2 על מכבי אחי נצרת. בני סכנין המשיכה גם היא בתקופה הטובה שלה לאחר שהביסה ללא יותר מידי קשיים 0:3 את הפועל נוף הגליל בחוץ. בתחתית מצבה העגום של הפועל אשקלון החמיר לאחר שהפסידה 1:0 ביתי מול הפועל רמת השרון.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
ראשון לציון עם ניצחון שלישי ברציפות. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 0:2

ההגעה של מנחם קורצקי עשתה טוב להפועל ראשון לציון שרשמה ניצחון שלישי ברציפות וגברה 0:2 על אחי נצרת. איתמר שבירו כבש צמד בדקות 54 ו-77, כשאת הראשון כבש בחצי מספרת נהדרת. הכתומים התבססו במקום השני והגדילו את הפער מהמקום השלישי לשמונה נקודות באופן זמני, עד שהפועל קטמון תשלים את משחקה נגד בני לוד ביום שני הקרוב.

עוד בוואלה!

אושר אבו חתם לשנה וחצי במכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. אדריאן הרבשטיין
אשקלון בצרות. מוטי איווניר/אדריאן הרבשטיין

הפועל נוף הגליל - בני סכנין 3:0

בני סכנין המשיכה במסע ההתאוששות שלה עם 0:3 בחוץ על הפועל נוף הגליל. הקבוצה של אלדד שביט רשמה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד והיא כבר במקום הרביעי, כשהיא רחוקה עשר נקודות מהמקום שני, ממנו עולים לליגת העל. משימה לא פשוטה, אבל גם לא בלתי אפשרית. חסן חילו כבש ראשון עבור האורחת בנגיחה בדקה ה-20. אוסאמה חלאיילה ומהראן ראדי הוסיפו עוד שני שערים במחצית השנייה וסגרו עניין עבור סכנין.

אוסמה חלאיילה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
כבש את השער השני עבור סכנין. אוסמה חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

הפועל אשקלון - הפועל ניר רמת השרון 1:0

הפסד נוסף להפועל אשקלון שסופרת כבר שמונה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והיא בצרות. מוטי איוניר ושחקניו קיבלו הזדמנות טובה להתחיל קאמבק ולהיחלץ מהתחתית מול הקבוצה ממרכז הטבלה, אך רמת השרון הראתה שהיא התאוששה מעזיבתו של פה באבו המצוין ורשמה ניצחון ראשון מאז אפריל 2006 באצטדיון סלה. מעוז סמיה כבש את השער היחיד במשחק לזכות האורחת בדקה ה-12.

משחקים נוספים:

מ.ס. כפר קאסם - בית"ר תל אביב בת ים 0:1
לכפר קאסם: אחמד דראוושה (87)

הפועל עכו - הפועל רמת גן 1:1
לעכו: רז טוויזר (78), לרמת גן: פאדי זידאן (89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully