וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן יווני שלישי בישראל: יאניס קסטריטיס סגר בהפועל תל אביב

26.1.2020 / 16:49

אחרי ספרופולוס ודדאס, גם האדומים מתחמשים במאמן זר מיוון. קצריטיס צפוי לחתום עד תום העונה לאחר ששוחרר מהיראקליס סלוניקי. ברק לדרר יעמוד על הקווים הערב (21:05) בדרבי

עריכה: ניר חן

מאמן חדש להפועל תל אביב. יאניס קסטריטיס שוחרר היום (ראשון) מהיראקליס סלוניקי, וסיכם את תנאיו בישראל. הוא יחתום בשורות האדומים עד לסיום העונה, ויגיע כבר השבוע לארץ.

קסטריטיס יהיה המאמן היווני השלישי העונה בליגת העל, אחרי יאניס ספרופולוס ממכבי תל אביב וסטפנוס דדאס מהפועל חולון. הוא בן 37, ואת קריירת האימון שלו החל ב-2005 במחלקת הנוער של אפולון פטראס. בעונה שעברה החליף את פנאיוטיס יאנאקיס האגדי באריס סלוניקי, והעונה נשאר בעיר ועבר להיראקליס.

בשבוע האחרון נקלע קסטריטיס לסערה בקבוצה, כשהמשבר הכלכלי השורר בה הביא לעיכוב במשכורות והוא היה מעוניין לעזוב. היראקליס, שבעבר הופיעה בסופרוליג ובשורותיה גדל דימיטריס דיאמנטידיס, חזרה העונה לליגה הראשונה ביוון ובמאזנה כעת שבעה ניצחונות לעומת עשרה הפסדים.

כך או כך, דרבי יווני על הקווים בדרבי התל אביבי צפוי רק בסיבוב השלישי. הפועל תל אביב תתארח הערב (21:05) ביד אליהו אצל מכבי תל אביב, אבל מאמנה במשחק הזה יהיה ברק לדרר.

המאמן היווני יאניס קצריטיס. Action Images, אתר רשמי
עוד יווני בישראל. קסטריטיס/אתר רשמי, Action Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully