וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל: ג'יי פי טוקוטו חתם עד לסיום העונה בעירוני נס ציונה

26.1.2020 / 10:04

אקס הפועל אילת ששוחרר לאחרונה מבורגוס הספרדית ינסה להוציא את הכתומים מהתקופה הרעה. היו"ר יניב מזרחי: "מכוונים הכי גבוה שאפשר"

פלייר מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס מפוצץ מסיבת עיתונאים/אתר רשמי

עירוני נס ציונה הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של הפורוורד ג'יי פי טוקוטו ששיחק בעונה שעברה בהפועל אילת. טוקוטו שוחרר בסוף השבוע מקבוצת בורגוס הספרדית, ולאור ההתדרדות של הכתומים בשבועות האחרונים, הוחלט לצרף זר חמישי כשהמטרה הברורה שלהם היא להעפיל לגמר גביע המדינה ולנסות לעבור את שלב הבתים ביורופקאפ.

"הרגשנו שיש צורך בשינוי כדי לנסות להחזיר את הקבוצה למסלול ולהמשיך להיאבק בצמרת הגבוהה", אמר יושב ראש הקבוצה יניב מזרחי בהודעה לעיתונות, "נוצרה הזדמנות להחתים שחקן ברמה גבוהה כמו טוקוטו שהוא שחקן מוכח בליגה שלנו והוא יוסיף לנו אתלטיות קשיחות וריבאונד שקצת היו חסרים לקבוצה. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר ונעשה כל מה שצריך כדי שהקבוצה תצליח מרגישים שיש לנו כלים לעשות דברים יפים העונה וג'יי פי יעזור לנו להגשים את המטרות הללו".

טוקוטו (26, 1.98), בוגר מכללת צפון קרוליינה הגדולה, הוא בנו של שחקן העבר של מכבי ראשון לציון בריאן אוליבר. אחרי קריירת המכללות שלו הוא שיחק שנתיים בליגת הפיתוח לפני שיצא בקיץ 2017 ושיחק בפרת' מהליגה האוסטרלית. בעונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה לאחד השחקנים המצטיינים בליגה כשרשם 13.5 נקודות, 7.6 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק. העונה חתם בבורגוס הספרדית ועד ששוחרר בסוף השבוע רשם 6.5 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק בליגת האלופות ו-7.5 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית.

ג'יי פי טוקוטו שחקן הפועל אילת. דני מרון
ברוך שובך. טוקוטו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully