וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "שלטנו לחלוטין". בן שמעון: "אשדוד תנצח הרבה משחקים"

25.1.2020 / 21:57

הצהובים גברו 0:2 על הקבוצה מעיר הנמל, הסרבי הוסיף כהרגלו: "לא קל להתמודד עם קבוצה שמשחקת עם 10 שחקנים לפני הכדור". רב"ש: "מאוד מאתגר אותי לאמן את הילדים האלה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל כפר סבא

מכבי תל אביב עשתה את זה וכל הלחץ על מכבי חיפה. הצהובים גברו הערב (שבת) 0:2 על מ.ס. אשדוד בבית והגדילו את הפער שלהם מהירוקים לשבע נקודות, עד שאלו ישחקו נגד בני יהודה ביום שני. עומר אצילי (34) ויונתן כהן (78 בפנדל) עשו את ההבדל במשחק חד צדדי, ה-18 העונה בו הצהובים לא סופגים.

המאמן המנצח, ולאדן איביץ', אמר: "שלטנו במשחק מתחילתו ועד סופו. היו חלקים במחצית הראשונה בה הם יצאו למתפרצות, אבל במחצית השנייה השתפרנו, יצרנו הרבה מצבים הגיע לנו לנצח ולקחת שלוש נקודות. ההתקפה? זו עבודה קבוצתית. התנועה, הנעת הכדור. לא קל לשחק מול יריבה שמשחקת עם 10 שחקנים לפני הכדור, אבל זה קורה לנו הרבה ואנחנו צריכים לדעת להתמודד".

איביץ' התייחס גם לדור מיכה, שהציג הערב יכולת טובה: "אנחנו יודעים מה הוא יכול להוסיף לנו, אין שאלה לגבי האיכות שלו. לפעמים שחקנים לא נמצאים בכושר טוב וזה לגמרי נורמלי. אי אפשר לשמור על אותה רמה לאורך כל העונה ואני לא מדבר רק עליו, אלא על כל שחקן".

רן בן שמעון, שחזר לליגת העל אחרי קדנציה לא טובה בנבחרת קפריסין, אמר: "מרגש לחזור, אבל מבחינתי הישג זה לא לחזור, אלא לנצח. אפשר היה לעשות דברים אחרת אם היינו יותר מדוייקים במתפרצות במחצית הראשונה - אחר כך נגמר לנו הכוח. מה שיש ממה שראיתי היום, מאוד מאתגר אותי לאמן את הילדים האלה. יש פה חומר שחקנים מצוין, ראיתי איכות. בנוגע לדיוק ואיך לעשות דברים נכון - אלו דברים שנעבוד עליהם. אשדוד תהיה קבוצה טובה ותנצח עוד הרבה משחקים. זה אתגר גדול מאוד, אשדוד זה מקום טוב".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצה מהמחצית השנייה. איביץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully