וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש של איגוד הכדורסל: "אין מניעה שאמארה סטודמאייר ישחק במכבי תל אביב"

23.1.2020 / 10:45

עורכת הדין רונית אמיר-יניב העבירה חוות דעת שלפיה המתאזרח, שמחזיק במניות בחברה שמחזיקה במניות בהפועל ירושלים, יוכל לשחק במכבי תל אביב בה חתם לאחרונה עד לסיום העונה הקרובה

עריכה: ניר חן

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר-יניב הגישה היום (חמישי) חוות דעת לפיה אין מניעה כי אמארה סטודמאייר, שמחזיק במניות בהפועל ירושלים, יחתום במכבי תל אביב, ולמעשה אישרה את המהלך.

על פי חוות הדעת של אמיר-יניב "סטודמאייר מחזיק במניית מיעוט בחברת LLC (אשר מחלקת את מניות הקבוצה ביחד עם העמותה לקידום הכדורסל בישראל, א.ש) ואינו מחזיק באופן ישיר במניותיה של הפועל ירושלים. עוד יש לציין, כי גם מניותיה של חברת LLC בהפועל ירושלים, מוחזקות כשלעצמם בנאמנות ובכל מקרה לא בידי סטודמאייר ו/או בידי מי מבעלי המניות האחרים באופן ישיר".

עוד כותבת אמיר-יניב: "עוד על פי המידע שהועבר לידינו על ידי הפועל ירושלים, סטודמאייר אינו נושא משרה ו/או עובד ו/או מכהן כיום בתפקיד כלשהו בקבוצת הפועל ירושלים".

אוהדי הפועל ירושלים עם חולצה שרופה של אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים מוחים נגד סטודמאייר אתמול בארנה/ברני ארדוב

בהמשך מפרטת אמיר-יניב את הדין החל על פי חוק העמותות, חוק להסדר הימורים בספורט, תקנון היסוד של איגוד הכדורסל בישראל, תקנון משחקי האליפות של איגוד הכדורסל בישראל, נוהל ניגוד עניינים מיום יוני 2019 של איגוד הכדורסל, תקנון פיב"א והקוד הבסיס: כללי אתיקה לספורט בישראל, קוד להגינות והתנהגות ספורטיבית ומסכמת: "כלל הוראות הדין שלעיל אינן כוללות איסור ו/או התייחסות כלשהי לנסיבות שבענייננו ולמניעתה של מכבי תל אביב מלהתקשר עם סטודמאייר".

עוד בוואלה!

טיפולי אמארה: היום בו חצה סטודמאייר את כביש מספר 1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully