וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מנצ'סטר יונייטד נטשו את האצטדיון, פרדיננד: "על מה הוציאו 600 מיליון ליש"ט?"

האוהדים שנשארו באולד טראפורד שרקו בוז אחרי שברנלי השיגה ניצחון חוץ היסטורי, שחקן העבר תקף: "מי קנה את השחקנים האלו?". סולשיאר: "צריך להודות, אנחנו לא טובים מספיק"

עריכת וידאו: ניר חן

אף אחד לא הופתע מכך שמנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:0 באנפילד במחזור הקודם. אלא שה-2:0 הביתי מול ברנלי אמש (רביעי) לא עבר בשקט על ידי האוהדים באולד טראפורד ששרקו בוז לקבוצה שלהם וגם רבים מהם נטשו והשאירו את היציעים ריקים בדקות האחרונות. ברנלי, שהובילה 0:2 באולד טראפורד בפעם השלישית ברציפות, הצליחה הפעם לשמור על השערים של כריס ווד וג'יי רודריגס ולהשיג ניצחון חוץ ראשון אי פעם על השדים האדומים. החיסרון של מרכוס רשפורד התגלה כקריטי במיוחד לאור ההחמצות הרשלניות של אנתוני מרסיאל במחצית הראשונה. יונייטד, שנותרה בלי אף חלוץ טבעי בסגל שלה, נותרה במרחק של שש נקודות מהמקום הרביעי וכפי שזה נראה כרגע, גם בעונה הבאה היא תצטרך "לסבול" בליגה האירופית.

אולד טראפורד. רויטרס
אולד טראפורד נשאר מיותם לקראת הסיום/רויטרס

ריו פרדיננד, פרשן בהווה וסמל של יונייטד בעבר, היטיב לבטא את מצבה של יונייטד כשאמר: "אתה מסתכל על השחקנים שהגיעו לכאן ולא מאמין שהשחקנים האלו הם שחקני מנצ'סטר יונייטד. מי קנה את השחקנים האלו? האם המאמן באמת רצה אותם? הוציאו 600 מיליון ליש"ט על רכש והשחקנים הכי טובים בקבוצה הזו הם שחקני הבית. זה מדבר בעד עצמו. תראו את ליברפול. הם קונים את השחקנים שהכי מתאימים למועדון, לא קונים שחקנים לטווח קצר. זה מביך".

אולה גונאר סולשיאר מאמן יונייטד ניסה להסביר: "צריך להודות שהיכולת שלנו לא מספיקה. במחצית הראשונה יצרנו מצבים, אבל לא היינו חדים. הם היו יעילים והתגוננו היטב. כשאתה משחק במנצ'סטר יונייטד צריך להבין שאתה משחק במועדון הגדול בעולם. חלק מהשחקנים שלי חסרי ניסיון וזה לא קל עבורם. אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להיראות טוב יותר".

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הובכה עם 2:0 ביתי מול ברנלי

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הוא היה שמח אם היה לו בסגל חלוץ כמו שהוא היה. סולשיאר מתוסכל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully