וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אם נשקיע פחות ממאה אחוז, יהיה לנו קשה לנצח"

מאמנה של ליברפול התייחס במסיבת עיתונאים למשחק מחר מול וולבס (22:00, ספורט 1): "יריבה קשה מאוד". האורחת מחפשת ניצחון ראשון על ליברפול לאחר יותר עשור

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

המחזור ה-24 בליגה האנגלית יינעל מחר (חמישי) כשהמוליכה ליברפול תתארח אצל וולבס מהמקום השישי. השחקנים של יורגן קלופ רוצים להמשיך ברצף הבלתי נתפס שלהם בליגה, כשגם מול המארחת מחזיקים המייטי רדס ברצף נהדר, כשהזאבים ללא ניצחון בית על ליברפול מאז אוגוסט 1981. ניצחונה האחרון של וולבס על האורחת הושג דווקא באנפילד בדצמבר 2010, אז ניצחה 0:1.

מאמן ליברפול יורגן קלופ התייחס במסיבת עיתונאים ליריבה: "וולבס היא יריבה שקשה מאוד לשחק נגדה. הם גורמים למגרש להיראות מאוד רחב ודורשים מהיריבה לרוץ הרבה. זה נורמלי, זו דרכם. יש לנו פתרונות לכך, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה ואם נשקיע פחות ממאה אחוז, יהיה לנו קשה לנצח". על הפצועים: "נת'ניאל קליין, שאקירי וקייטה עדיין לא מתאמנים, אנחנו מקווים שכולם יחזרו, ומהר".

וולבס ניצחה במחזור האחרון 2:3 את סאות'המפטון בחוץ לאחר שחזרה מפיגור 2:0, והשחקנים של נונו אספיריטו סנטו מקווים שבכך יצאו לדרך חדשה לאחר שלפני אותו ניצחון לא הצליחו לנצח במשך חמישה משחקים רצופים, כולל מפגש הגביע מול מנצ'סטר יונייטד, שהוכרע לאחר משחק חוזר בו הפסידה וולבס 1:0. רובן וינאגרה הפצוע ייעדר מהמשחק מחר, בעוד דיוגו ז'וטה עשוי לחזור לאחר היעדרות של ארבעה משחקים.

יורגן קלופ מאמן ליברפול במסיבת עיתונאים. רויטרס
מצפה משחקניו להשקיע מאה אחוז. יורגן קלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully