וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: סביליה בשמינית הגמר, לוקאס אוקמפוס הקדיש שער לאמיליאנו סאלה

האנדלוסים ניצחו 1:3 את לבנטה, הארגנטינאי הניף יחד עם דייגו קרלוס חולצה לזכר החבר המנוח. אוסאסונה הפכה מול רקראטיבו, מאיורקה הודחה. צרפת: ליון עלתה לגמר גביע הליגה

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

הסיבוב השלישי בגביע המלך הספרדי נפתח הערב (שלישי) עם דרמה אחת ומיני-הפתעה, כאשר אוסאסונה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 בהארכה מול רקראטיבו מהליגה השלישית, ואילו מאיורקה הפסידה 3:1 אצל סראגוסה מהליגה השנייה. סביליה עלתה לשמינית הגמר עם 1:3 על לבנטה בקרב על טהרת לה ליגה.

לוקאס אוקמפוס (מימין) עם דייגו קרלוס שחקני סביליה במחווה לחברם המנוח אמיליאנו סאלה. GettyImages
לזכר החבר אמיליאנו סאלה. לוקאס אוקמפוס עם דייגו קרלוס/GettyImages

סביליה - לבנטה 1:3

האנדלוסים עלו בהרכב חזק יחסית והמשיכו לשמינית הגמר מול יריבה שניצחה רק פעם אחת ברמון סאנצ'ס פיחואן ב-20 השנים האחרונות. פרננדו הברזילאי כבש בדקה ה-13 את שער הבכורה שלו במדי סביליה, בבעיטה הראשונה שלו לעבר המסגרת אחרי 20 הופעות, אבל אוסקר דוארטה נגח את השוויון של לבנטה בדקה ה-31. לוקאס אוקמפוס הארגנטינאי החזיר את היתרון למארחת עם פתיחת המחצית השנייה והקדיש את השער לבן ארצו המנוח אמיליאנו סאלה (יום השנה למותו), כשהבלם דייגו קרלוס ששיחק עם סאלה בנאנט אחז יחד עם אוקמפוס בחולצה עליה נכתב: "אמי, תמיד תהיה איתנו". לוק דה יונג בישל לאוליבר טורס את השלישי בדקה ה-78.

עוד בוואלה!

רביעי בגביע המלך: מסי, פיקה ובוסקטס לא בסגל ברצלונה, ריאל ב"מגרש שלא ראינו 10-15 שנה"

לכתבה המלאה
פרננדו שחקן סביליה. GettyImages
בעיטה ראשונה למסגרת ושער ראשון. פרננדו/GettyImages

רקראטיבו - אוסאסונה 3:2 בהארכה

אצטדיון נואבו קולומבינו לא האיר פנים לאוסאסונה מאז הניצחון האחרון לפני 20 שנה, אבל הפעם היא ביצעה שם מהפך מרשים והעפילה לשמינית הגמר. רקראטיבו דה הואלבה, שהייתה בליגה הבכירה מ-2006 עד 2009 ובארבע השנים האחרונות נמצאת בליגה השלישית, הפתיעה בדקה ה-13 עם שער של הבלם חורחה מורסיו, שחקן עירוני קרית שמונה בעונה הקודמת שחזר בקיץ למועדון בו שיחק בין 2012 ל-2014. אוסאסונה הופיעה עם חצי מההרכב הראשון ובדקה ה-45 הסתבכה עוד יותר אחרי שער עצמי של הבלם הארגנטינאי פקונדו רונקגליה, אבל דרקו ברשנאץ (76) וצ'ימי אווילה (83) נכנסו כמחליפים וגם השוו. המהפך הושלם בהארכה עם גולאסו של איניגו פרס (111) ורקרה סיימה בדמעות.

סראגוסה - מאיורקה 1:3

מחזיקת הגביע מ-2004 טאטאה ללא בעיות את מחזיקת הגביע מ-2003 והמשיכה את העונה המוצלחת שלה, אולי בדרך חזרה ללה ליגה. המאמן הוותיק ויקטור פרננדס, שהוביל את סראגוסה לזכייה בגביע ב-1994 ובגביע המחזיקות שנה לאחר מכן, פגש יריבה שביצעה 11 שינויים בהרכב לעומת זה שהביס את ולנסיה 1:4 ביום ראשון, והעפיל לשמינית הגמר. השליטה של המארחת באה לידי ביטוי בתוצאה עם הכנה של שינג'י קגאווה היפני למושאל מוולנסיה אלכס בלאנקו בדקה ה-48, וחאבי פואדו המושאל מאספניול נעץ את השני בחלוף שש דקות. מיגל לינארס בן ה-37 פתח בחוד והתכבד בשלישי בדקה ה-75, כשאלש פבאס (85) רק צימק.

שחקני ליון חוגגים. רויטרס
בדרך לתואר? שחקני ליון חוגגים/רויטרס

* ליון עלתה לגמר גביע הליגה אחרי ניצחון דרמטי בפנדלים על ליל ו-2:2 בסיום 90 דקות. רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי הנשכח כבש לאורחת כבר אחרי 13 דקות, אבל מוסא דמבלה השווה בפנדל (17) וחוסאם עוואר הפך בדקה ה-85 עם בעיטה מרחוק. אלא שדקה בתוספת הזמן גם ליל קיבלה פנדל אותו תרגם לואיק רמי ל-2:2. המשחק הלך לדו קרב מהנקודה הלבנה שבו ליון ניצחה 3:4 אחרי ארבעה פנדלים מוצלחים לעומת שתי החמצות של ג'ונתן במבה ואותו רנאטו סאנצ'ס. ליון תחכה בגמר למנצחת במפגש השני בין פריס סן ז'רמן האלופה לריימס של פרדרג ראיקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully