וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ליוואי גרסיה לא יימכר בחלון הקרוב גם תמורת הצעה גבוהה

21.1.2020 / 20:40

העסקה הגדולה הבאה? במועדון הבהירו: "גרסיה עדיין לא הגיע ל-50 אחוז ממה שהוא שווה". קונטה חזר ונראה טוב באימונים, אדרי נצטווה לנוח, ורדאסקה זוכה למחמאות ומדוע עלי מוחמד כעס?

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה

בבית"ר ירושלים כבר שכחו מהמשחק נגד מכבי נתניה ומתכוננים למשחק נגד סקציה נס ציונה ביום ראשון באצטדיון טדי. אנטואן קונטה, שחזר מטיפולים בחו"ל, נראה טוב באימון וההערכה היא כי יחזור לסגל במשחק הקרוב. שלומי אזולאי יחזור לאימונים מלאים ביום חמישי וייתכן שגם ייכלל בסגל. מי שמושכים פציעות הם ליוואי גרסיה ועלי מוחמד והיום (שלישי) הצטרף אליהם שלום אדרי, שנצטווה לנוח בתקוה שיהיה כשיר לראשון. בבית"ר אמרו היום: "על כל שניים שחוזרים להתאמן, שניים נוספים מושבתים". עידן ורד עשוי לחזור לסגל הקבוצה מול נס ציונה, אך ההחלטה תתקבל בינו לבין הצוות המקצועי בימים הסמוכים למשחק.

ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. ברני ארדוב
"עדיין לא הגיע ל-50 אחוז ממה שהוא שווה". ליוואי גרסיה/ברני ארדוב

בנוגע לגרסיה, חזרו וציינו במועדון כי לא יימכר בחלון הקרוב גם תמורת הצעה גבוהה, והוסיפו: "מההתחלה ראינו אותו כפוטנציאל להימכר בעתיד בסכום גבוה, אך הוא עדיין לא הגיע ל-50 אחוז ממה שהוא שווה וישרת את בית"ר העונה ואולי גם בעונה הבאה לפני שיימכר". גרסיה עצמו אמר אתמול כי טוב לו כאן, הוא לא ממהר ללכת ויעשה זאת רק עבור הצעה מליגה בכירה שתקדם אותו מקצועית ותהיה במקום נוח עבורו ועבור משפחתו.

עלי מוחמד כעס מאוד בסיום המשחק אמש ומספר שחקנים נאלצו להרגיע אותו. מסתבר כי כמה מאוהדי נתניה גידפו את השחקן בסיום והוא קיבל את זה בצורה קשה. בצוות המקצועי החמיאו לדיוגו ורדאסקה על שני המשחקים האחרונים ומאמינים כי ככל שעובר הזמן הוא הופך ליציב ויעיל יותר עבור הקבוצה. הבלם הפורטוגלי יחמיץ את המשחק מול בני יהודה בגלל צהוב חמישי, בעוד טל בן חיים צפוי להיות כשיר למשחק ביום ראשון ולחזור לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully