וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן שמיר הוצג בסטנדרד ליאז': "זה צעד גדול וחשוב בקריירה שלי"

הקשר שנרכש מבאר שבע הוצג במסע"ת ואמר: "הכרתי את המועדון בזכות השחקנים הישראלים ששיחקו פה. אתן את כולי באימונים ובמשחקים"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

עדן שמיר הוצג היום (שלישי) באופן רשמי כשחקנה החדש של סטנדרד ליאז'. הקשר בן ה-24 וזב את הפועל באר שבע אחרי כחצי עונה. הקבוצה של מישל פרודום רכשה אותו תמורת 1.8 מיליון יורו והוא ירוויח כ-250 אלף יורו לעונה.

"הכרתי את סטנדרד עוד לפני שחתמתי", אמר שמיר בהצגה שלו, "שיחקו פה שחקנים ישראלים כבר לפניי וזה צעד גדול בקריירה שלי. אני צריך לעבוד קשה כדי להראות לצוות המקצועי שמגיע לי לשחק. אתן את כולי בכל אימון ובכל פעם שאצטרך".

הקשר הוסיף: "זה כבוד גדול עבורי להיות שחקן של סטנדרד. אני כבר מצפה לפגוש את כל האוהדים ולהשיג את המטרות שלנו ביחד".

שיהיה בהצלחה

שמיר בן ה-24, שגדל בהפועל חיפה, עבר בגיל 17 לקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה והתקדם בקבוצה לאט לאט, עד שהפך לסחורה מבוקשת בקיץ. הוא חתם ביוני לארבע שנים בהפועל באר שבע ובתחילת העונה נראה כמו אחד משחקני המפתח של הקבוצה. כמו שאר השחקנים, גם הוא דעך בשלב מאוחר יותר. בסך הכל, רשם שמיר שער ליגה אחד ושער נוסף באירופה.

אחרי 22 מחזורים בליגה הבלגית, סטנדרד ליאז' ממוקמת חמישית, אך רחוקה רק ארבע נקודות מהמקום השני. שמיר ישתף פעולה בקבוצה עם אורלנדו סה, אקס מכבי תל אביב. ב-22 בפברואר הוא יארח עם קבוצתו את אנטוורפן שבה מככב ליאור רפאלוב.

* אמיר עגייב כבש את שער הניצחון של סומגאיט בדקה השמינית, במשחק ההכנה בו ניצחה הקבוצה האזרית 0:1 את ארקה גדיניה מפולין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully