וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.1: צ'יצ'ריטו חתם בגלקסי, ברצלונה בעקבות אובמיאנג

חלוץ סביליה קיבל את החוזה הגדול בתולדות ה-MLS, הקטלאנים רוצים לשאול את קפטן ארסנל, סביליה ורומא ביררו לגבי שאקירי - ונדחו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

העברות

* צ'יצ'ריטו חתם רשמית בלוס אנג'לס גלקסי, אחרי תקופה מאכזבת בסביליה. החלוץ המקסיקני שייכנס לנעליו של זלאטן איברהימוביץ' יזכה, על פי דיווחים, לחוזה היקר בתולדות ה-MLS: שישה מיליון דולר לעונה.

* ניוקאסל החתימה את נביל בנטאלב, קשר נבחרת אלג'יריה בן ה-25, שהגיע בהשאלה עד לסיום העונה משאלקה הגרמנית, עם אופציה לרכישה בקיץ. הקשר הושעה בגלל עבירות משמעת במרץ אשתקד ומאז לא שיחק שוב בקבוצה הבוגרת של שאלקה.

* ברצלונה החתימה את חלוצה האלבני של אלבסטה ריי מנאי תמורת סכום ראשוני של 700 אלף יורו. דמי ההעברה עשויים להגיע עד ל-2 מיליון יורו, תלוי בכמות ההופעות שישיג השחקן בן ה-22 בקבוצה, כשבהתחלה הוא צפוי לשחק בברצלונה ב'.

* גארי קגלמאכר, קפטן מכבי חיפה לשעבר ששיחק בשנתיים וחצי האחרונות בקורטרייק הבלגית, חזר למולדתו אורוגוואי וחתם רשמית בפניארול.

* וולבס החתימה לשלוש שנים וחצי את החלוץ בן ה-19 לאונרדו קמפאנה, שחקן ברצלונה גויאקיל ונבחרת אקוודור. סכום ההעברה מוערך בכמיליון יורו.

* שפילד יונייטד, הפתעת העונה בפרמיירליג, החתימה לשנתיים וחצי את המגן ג'ק רובינסון (26) מנוטינגהאם פורסט. סכום ההעברה לא פורסם.

* נוטינגהאם פורסט עצמה צירפה בהשאלה את שחקן הכנף אדאמה דיאקבי מהאדרספילד עד לסיום העונה.

* חטאפה החזירה ללה ליגה את החלוץ הברזילאי דייברסון בן ה-28, ששיחק בשנתיים האחרונות בפלמייראס ולפני כן בלבנטה ואלאבס. הוא הגיע כמושאל עד לסיום העונה.

שמועות

* על פי Goal, ברצלונה תנסה לצרף החודש את קפטן ארסנל פייר אמריק אובמיאנג בעסקת השאלה, על רקע הפציעה של לואיס סוארס.

* סביליה ורומא פנו לליברפול בנוגע לג'רדאן שאקירי, אלופת אירופה סירבה.

* בספרד טוענים שוולנסיה תנסה להשיב לשורותיה את פאקו אלקאסר, שנפגע מהצטרפותו של ארלינג הולאנד לבורוסיה דורטמונד.

* המגעים בנוגע לטרייד בין ברצלונה ליובנטוס נעצרו בינתיים, כך מדווח העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו. הקטלאנים היו מוכנים להציע 10 מיליון יורו ואת איבן ראקיטיץ' כדי לקבל את פדריקו ברנרדסקי, אבל יובנטוס דורשת יותר.

* עוד בברצלונה: קיקה סטיין רוצה את רודריגו, חלוץ ולנסיה ונבחרת ספרד, ומי שהוסמך לנהל את המגעים הוא סוכן העל ז'ורז'ה מנדש, המחובר לבעלים של ולנסיה. ראקיטיץ' עשוי להיות משולב בעסקת חילופין גם במקרה הזה.

* שחקן הכנף הניגרי, ויקטור מוזס בן ה-29, שהושאל מצ'לסי לארבע קבוצות מאז 2012, יושאל פעם נוספת, והפעם לאינטר, שמחזיקה באופציה לרכוש אותו בתום העונה בעשרה מיליון יורו. מוזס שיחק בעונה שעברה בפנרבחצ'ה בשורותיה פתח את העונה הנוכחית גם כן. הוא כבש עד עתה חמישה שערי ליגה בטורקיה.

* במנצ'סטר יונייטד מחפשים לחזק את הקישור כשאחד המועמדים להצטרף לקבוצה לפי התקשורת האנגלית הוא ראול חימנס, חלוץ וולבס שכבש העונה 10 שערים.

* באינטר לא מוותרים על קשרה של טוטנהאם כריסטיאן אריקסן. פיירו אוזיליו, המנהל המקצועי של המועדון אישר כי הקבוצה הגישה הצערה רשמית על הדני שמסיים חוזה במועדון הלונדוני בתום העונה הנוכחית.

* ניוקאסל מעוניינת בוולנטינו לזארו שמשחק באינטר. השחקן שרק חתם הקיץ בנראזורי אחרי ששיחק שלוש שנים בהרטה ברלין כמעט ולא רואה מגרש העונה והמגפייז יקוו לנצל זאת כדי להנחית את האוסטרי הבינלאומי בסנט ג'יימסס פארק.

עוד בוואלה! ספורט

איטליה: לאציו דורשת פיצוי מאוהדי הקבוצה שהצדיעו במועל יד

לכתבה המלאה
ראול חימנס וולבס. רויטרס
יגיע לאולד טראפורד? ראול חימנס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully