וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו דורשת פיצוי מאוהדי הקבוצה שהצדיעו במועל יד

בצעד חריג שלח נשיא הביאנקוצ'לסטי מכתב לאוהדים שזוהו בזמן ביצוע המחווה המזוהה עם התנועה הפשיסטית ודרש מהם פיצוי לאחר שהקבוצה ספגה עונש כבד

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

תופעת הגזענות בכדורגל האיטלקי היא אינה נושא חדש, כשרק העונה נרשמו מספר גבוה של תקריות גזעניות במהלך או בסיום משחקים בסריה A. לאציו היא אחת הקבוצות שתופעות גזעניות שכיחות יותר בקרב אוהדיה, ולאחרונה החליטו במועדון להילחם באוהדים הגזעניים. לאציו ספגה עונש כבד לאחר שחלק מאוהדי הקבוצה הצדיעו במועל יד המזוהה עם התנועה הפשיסטית במהלך משחק בליגה האירופית מול ראן מה-3 באוקטובר. הקבוצה נקנסה ב-20 אלף יורו בנוסף לסגירה של כמה יציעים במשחק הבית לאחר מכן.

בלאציו זיהו את האוהדים שביצעו את המחווה המכוערת ושלחו לכל אחד מהם מכתב בו דרשו פיצוי של 50 אלף יורו, כשבמקביל האוהדים הסוררים הושעו לשלושת המשחקים הקרובים. "מתיעוד שנלקח על ידי אופ"א ולאחר חקירה של המשטרה, נראה כי אתה אחראי להתנהגות לא ראויה", כך נוסח המכתב שנשלח לאוהדים שנחתם על ידי נשיא הקבוצה קלאודיו לוטיטו. "מעבר לאספקט הפלילי, מעשיך הביאו לנזק כלכלי למועדון, שספג הפסדים כספיים בעקבות סגירת יציעים וקנס כספי שהוטל עליו, שמסתכמים ב-50 אלף יורו".

"מעבר לכך", נכתב. "המעשים שלך הפרו קוד אתי בסיסי של אוהדים, אליו הסכמת בעצם רכישת הכרטיס. היות ורק האוהדים שזוהו אחראים לנזק שנגרם למועדון, אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כדי לפצות את המועדון. לבינתיים, ברצוננו להודיע לך כי המועדון לא יאפשר לך כניסה למשחקי הקבוצה בשלושת המשחקים הקרובים".

אוהדי לאציו עם שלט תמיכה בהצדעה במועל יד. AP
ללאציו נמאס מהאוהדים הגזעניים. אוהדי לאציו עם שלט תמיכה בהצדעה במועל יד/AP
  • עוד באותו נושא:
  • לאציו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully