וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ספאל הדהימה את אטאלנטה עם 1:2 בחוץ

נועלת הטבלה פיגרה 1:0 בתום המחצית הראשונה אך ביצעה מהפך בשנייה והרחיקה את השחקנים של ג'אן פיירו גספריני מהמקום הרביעי. צרפת: 1:3 קליל למונאקו בגביע

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

הפתעה גדולה נרשמה הערב (שני) במסגרת המחזור ה-20 בליגה האיטלקית לאחר שאטאלנטה, שכבר הוליכה 0:1 במחצית על ספאל, ספגה מהפך ונחלה הפסד ביתי מפתיע לנועלת הטבלה. הקבוצה של ג'אן פיירו גספריני רשמה משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון והפסד שני רצוף כולל ההפסד 2:1 בגביע מול פיורנטינה.

בדקה ה-16 אטאלנטה עלתה ליתרון לאחר שיוסיפ איליצ'יץ' כבש בעקב לאחר מסירת רוחב של דובאן ספאטה שפרץ באגף שמאל. המארחת יכלה להגדיל את יתרונה אך לא ניצלה את המצבים שהיו לה ונענשה בדקה ה-54 לאחר שאנדראה פטניה גלגל לרשת החשופה את ה-1:1 לאחר מבצע נפלא של ארקדיוש רצה הפולני. נועלת הטבלה השלימה מהפך בדקה ה-60 כשמתיאה ואלוטי כבש בבעיטה מחוץ לרחבה. אטאלנטה כעת במקום החמישי כשהיא רחוקה שלוש נקודות מרומא שבמקום הרביעי, שכזכור מוביל בתום העונה לליגת האלופות.

* בשלב שמינית גמר הגביע הצרפתי התארחה מונאקו אצל סן פריבה מהליגה הרביעית בצרפת ולא התקשתה להעפיל לרבע הגמר לאחר 1:3 קליל. באלדה קייטה כבש צמד בדקות 11 ו-28 עבור הקבוצה מהליגה הראשונה כשוויסאם בן ידר מוסיף את השלישי בדקה ה-36. המארחת החביבה הצליחה להשיג שער כבוד, אך זה לא הספיק מול העליונות של היריבה, שתפגוש ברבע הגמר את סנט אטיין.

מתיאה ואלוטי שחקנה של ספאל. GettyImages
ניצחון מפתיע לנועלת הטבלה. מתיאה ואלוטי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אטאלנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully