וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי וארסנל נפרדו ב-2:2 דרמטי, מנצ'סטר סיטי ניצחה

ז'ורז'יניו (28) ואספיליקואטה (84) כבשו לבלוז, אבל מרטינלי (63) וביירין (88) השוו פעמיים למרות הרחקה של דויד לואיז בדקה ה-26. אגוארו סידר לאלופה 0:1 קשה על שפילד יונייטד

שחקן ארסנל הקטור ביירין. רויטרס
הציל את ארסנל. הקטור ביירין/רויטרס

המחזור ה-24 בפרמיירליג נפתח הערב עם שישה מפגשים. במוקד צ'לסי וארסנל נפרדו ב-2:2 דרמטי בדרבי הגדול של לונדון. מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח עם 0:1 קשה בחוץ על שפילד יונייטד המפתיעה. בתחתית אסטון וילה השיגה 1:2 דרמטי על ווטפורד ועלתה על חשבונה אל מעל הקו האדום. בורנמות' חגגה על ברייטון, סאות'המפטון ניצחה בחוץ את קריסטל פאלאס וניוקאסל כפתה 2:2 דרמטי על אברטון עם שני שערים בתוספת הזמן.

שחקני צ'לסי חוגגים עם ז'ורז'יניו. רויטרס
יצאו פראיירים. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

צ'לסי - ארסנל 2:2

אחרי שניצחה את התותחנים בשישה משבעת המפגשים האחרונים בסטמפורד ברידג' (אחד הסתיים בתיקו), היה נדמה שגם הערב צ'לסי תשייט לניצחון מול יריבתה העירונית השנואה ותתבסס במקום הרביעי החשוב. התותחנים נותרו בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של דויד לואיז כבר בדקה ה-26, אך למרות החיסרון המספרי הצליחו לחזור פעמיים מפיגור ולהוכיח המון אופי במשחק כל כך קשה וטעון. ז'ורז'יניו כבש בפנדל אחרי הכשלה של לואיז על טמי אברהם ברחבה. מרטינלי השווה בפעם הראשונה אחרי טעות קשה של קאנטה והסיום היה סופר דרמטי. ססאר אספיליקואטה הקפטן הכחול קבע 1:2 בדקה ה-84, אבל הקטור ביירין, דווקא הוא, קבע את תוצאת הסיום עם שער יפה וחכם בדקה ה-88. התיקו הזה עלול לסבך את צ'לסי, כאשר מנצ'סטר יונייטד תצמק ממנה את הפער לשלוש נקודות אם תנצח במשחק החסר שלה. וארסנל? היא צריכה להסתכל בדאגה לעבר התחתית.

דויד לואיז ארסנל. רויטרס
הורחק מול האקסית. דויד לואיז/רויטרס

מהלך המשחק

טמי אברהם היה קרוב להעלות את צ'לסי ליתרון מוקדם כשנותר חופשי ברחבה, אבל נגח היישר לידיים של לנו. בדקה ה-26 אחרי עדיפות של צ'לסי, הגיעה נקודת המפנה במשחק הזה. מוסטפי ביצע טעות איומה בניסיון החזרת כדור לשוער. טמי אברהם חטף ודויד לואיז שניסה לחפות עליו הכשיל את החלוץ ברחבה. השופט הורה לפנדל והרחיק את הבלם הברזילאי. ז'ורז'יניו אמר תודה וכבש מהנקודה הלבנה.

בדקה ה-63 הגיע השוויון של ארסנל למרות החיסרון המספרי ובניגוד למהלך המשחק. ואיזה שער זה היה. גבריאל מרטינלי הוביל מתפרצת אחרי קרן של צ'לסי ויצא בדהירה, קאנטה ניסה לעצור אותו אבל החליק והברזילאי שעט לאורך 70 מטר ונעצר רק עם כדור ברשת של קפה. איזה גול. בדקה ה-80 רוס בארקלי היה בטוח שהוא מחזיר את היתרון לצ'לסי עם נגיחה לאחור, אבל לנו זינק כמו חתול והדף לקרן. בדקה ה-84 הגיע הרגע המתוק של הקפטן ססאר אספיליקואטה שהגיע ראשון לכדור רוחב של האדסון-אודוי ומקרוב קבע 1:2. גמור? ממש לא. ארסנל לא נשברה והקטור ביירין המגן הימני השווה בדקה ה-88 אחרי שחתך מימין לשמאל ובעט ברגל החלשה שלו לפינה הרחוקה. איזה סיום דרמטי.

קווין דה בראונה עם סרחיו אגוארו מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אחד מבשל בחסד, השני כובש בחסד. דה בראונה ואגוארו חוגגים את השער/רויטרס

שפילד יונייטד - מנצ'סטר סיטי 1:0

אחרי שנעצרה במחזור הקודם עם תיקו מפתיע מאוד מול קריסטל פאלאס, סיטי האלופה הגיעה לאחד האצטדיונים הקשים בליגה מול קבוצה עיקשת שהציגה את ההגנה השנייה בטיבה אחרי ליברפול. זה הלך קשה מאוד לסיטי, אבל אחרי 73 דקות מתסכלות והחמצת פנדל של גבריאל ז'סוס במחצית הראשונה, סרחיו אגוארו המחליף של הברזילאי כבש את שער הניצחון בזכות בישול גאוני של קווין דה בראונה מלך הבישולים של הליגה. הניצחון הזה מבסס את סיטי במקום השני, בו היא ככל הנראה תסיים את העונה. שפילד יונייטד ממשיכה בעונה הנהדרת שלה למרות ההפסד המינימאלי.

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ראחים סטרלינג במאבק/רויטרס

מהלך המשחק

בדקה ה-20 מנצ'סטר סיטי יצאה להתקפת מעבר קטלנית שהסתיימה במסירה של מחרז לסטרלינג שהפציץ מקרוב, אבל הנדרסון הדף נהדר. בדקה ה-36 מנצ'סטר סיטי קיבלה הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון אחרי שמחרז הוכשל ברחבה והיא קיבלה פנדל. אלא שהנדרסון קרא נכון את הבעיטה של גבריאל ז'סוס.

סיטי נתקעה מול ההגנה השנייה בטיבה בפרמיירליג ובדקה ה-68 גווארדיולה שלף את המושיע שלו סרחיו אגוארו, שכעבור שש דקות כבש אחרי בישול גאוני של קווין דה בראונה שהשאיר אותו מול שער חשוף.

גבריאל ז'סוס מנצ'סטר סיטי. רויטרס
החמיץ פנדל במחצית הראשונה. גבריאל ז'סוס/רויטרס

מואיז קן אברטון. רויטרס
השער שלו לא הספיק. מואיז קן/רויטרס

אברטון - ניוקאסל 2:2

איזו דרמה בגודיסון פארק. הקבוצה של אנצ'לוטי הייתה בדרך הבטוחה לניצחון משכנע מול הזברות וגם חגגה שער בכורה של מואיז קן שקבע 0:1 בדקה ה-30. דומיניק קלברט-לואין קבע 0:2 בדקה ה-54, יתרון שהחזיק מעמד עד תוספת הזמן הדרמטית. אלא שגיבור המשחק הזה היה פלוריאן לז'ון, שבדקה ה-94 השווה עם מספרת מקרוב ובדקה ה-96 (!) השווה אחרי שהגנת אברטון לא הצליחה להרחיק כדור מתוך הרחבה ופיקפורד הדף את הכדור מאחורי קו השער.

פלוריאן לז'ון שחקן ניוקאסל כובש במספרת. רויטרס
הגיבור של ניוקאסל. פלוריאן לז'ון/רויטרס
seperator

משחקים נוספים:

אסטון וילה - ווטפורד 1:2
לאסטון וילה: דוגלאס לואיס (68), אזרי קונסה (95). לווטפורד: טרוי דיני (38)

בורנמות' - ברייטון 1:3
לבורנמות': הארי ווילסון (36), פסקל גרוס (41, עצמי), קאלום ווילסון (74). לברייטון: ארון מוי (82)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully