וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול בראבו מגיב לשמועות שהזמין את חיסול קובאצ'ביץ': "זה שיגעון מוחלט"

אחרי שהוזכר כמעורב בירי בחברו לקבוצה לשעבר, שחקן העבר הספרדי התראיין במטרה לטהר את שמו: "זו המצאה, טירוף, אין בינינו שום קשר"

עריכת וידאו: ניר חן

ראול בראבו התראיין הבוקר (שני) לאחת מתחנות הרדיו בספרד במטרה לטהר את שמו. בסוף השבוע עלו דיווחים רבים על כך ששחקן העבר הספרדי חשוד בהזמנת הירי בדרקו קובאצ'ביץ' באתונה והיום הוא הגדיר זאת כ"טירוף".

"להתעורר בבוקר ולקרוא שאתה חשוד בהזמנת חיסול זה פשוט שיגעון", אמר בראבו, "דרקו התקשר אלי כי הוא דאג לי בעקבות הפרסום. הוא אמר לי שאיזה צהובון סרבי כתב את זה ואחר כך כולם עשו רעש. ביקשתי ממנו שידבר בפומבי ויבהיר את המצב, אבל הוא אמר לי שהוא לא יכול לעשות את זה כרגע ושאני אדבר".

כדורגלן העבר הספרדי ראול בראבו. GettyImages
מכחיש כל קשר. ראול בראבו/GettyImages

קובאצ'ביץ' נורה מחוץ לביתו לפני כשבועיים ונפצע במרפק ובברך. הנסיבות לא היו ברורות, אבל בסוף השבוע דווח שבראבו נעצר בחשד להזמנת הירי - לכאורה בגלל סכסוך כספי. הספרדי ששיחק עם הסרבי באולימפיאקוס, הוא אחד החשודים המרכזיים בפרשה ענפה של הטיית תוצאות משחקים והלבנת כספים ומכאן לדיווח על סכסוך עסקי בין השניים הדרך הייתה קצרה.

בראבו המשיך: "זו המצאה, טירוף, אבל להגיד שרציתי להרוג אותו זה משהו ששווה רייטינג. היחסים בינינו היו טובים מאוד. לא דיברנו בשנים האחרונות עד התקרית הזו, כשהוא התקשר אלי. טיפשי להגיד שיש לירי הזה קשר ל'מבצע אויקוס'. אין ביני לבין דרקו קשר עסקי ואין בינינו שום חובות. הוא היה חבר שלי לקבוצה וזה הכל".

עוד בוואלה!

ראול בראבו נעצר בחשד כי הזמין ירי לעבר דרקו קובאצ'ביץ'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully