וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול בראבו נעצר בחשד כי הזמין ירי לעבר דרקו קובאצ'ביץ'

בלם העבר חשוד כי הזמין מתנקש "להזהיר" את החלוץ ששיחק איתו באולימפיאקוס כיוון שהוא יודע פרטים לגבי מכירות המשחקים בספרד

עריכת וידאו: ניר חן

ראול בראבו ממשיך ל"ככב" במדורי הפשע. בסרביה מדווחים שבלם העבר חשוד כי הוא עומד מאחורי הירי לעבר חברו לשעבר לאולימפיאקוס, דרקו קובאצ'ביץ'. הסרבי אפילו נלקח לבית החולים כדי לבדוק שלא נפגע. באיטליה טוענים שייתכן כי קובאצ'ביץ' עודכן לגבי פרשת מכירות המשחקים בספרד וזו כנראה הסיבה לניסיון ההתנקשות. בראבו כבר היה בכלא במהלך 2019 כתוצאה מסקנדל "מבצע אויקוס" והוא עכשיו משוחרר בערבות.

האירוע עצמו התרחש מחוץ לביתו של קובאצ'ביץ' באתונה והמשטרה היוונית מצאה במקום גם רכב שרוף, אבל טרם איתרה את הכדור שנורה לעבר קובאצ'ביץ'. על פי החשד, בראבו עצמו - או מי שהיה אחראי לירי - לא ניסה להרוג את קובאצ'ביץ' אלא רק לשלוח אזהרה שכדאי לו לא לדבר. על פי הדיווח באיטליה, 11 אנשים נעצרו אחרי אותה ירייה, כולל בראבו עצמו. כמו כן, סופר שם כי על פי החשד בראבו לא היה היורה, אלא רק מי שהזמין את הירי. היורה עצמו יצא מרכב, נעמד שלושה מטרים מקובאצ'ביץ' וירה בו, מה שמחזק את החשד לפיו הייתה כאן רק אזהרה כיוון שמתנקש מקצועי לא היה מפספס מטווח כזה.

השניים שיחקו יחד באולימפיאקוס, במה שהיה לעונתו האחרונה של קובאצ'ביץ' בקריירה. קובאצ'ביץ' פרש בתום העונה ואילו בראבו המשיך לשחק, חזר לספרד ועבר גם בבלגיה, לפני ששב ליוון, שם גם הוא סיים את הקריירה. לאחר קריירת כדורגל מכובדת שכללה גם 77 הופעות במדי ריאל מדריד, בראבו החל להסתבך עם עולם הפשע ושמו עלה לכותרות בספרד בהקשרים שליליים בדרך קבע. כעת נראה שניסיון החיסול יחזיר אותו לבית הכלא.

כדורגלן העבר ראול בראבו. GettyImages
שוב במעצר, יחד עם עשרה אנשים נוספים. ראול בראבו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully