וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "כריסטיאנו רונאלדו עושה בעיות פה ושם, אבל פותר את כולן על המגרש"

מאמן יובנטוס מהלל את כוכבו שכבש משחק שביעי ברציפות: "כולם צריכים להתיישר לפיו". המספרים, השיאים והנוקאאוט לליאו מסי

עריכת וידאו: ניר חן

כריסטיאנו רונאלדו אוטוטו בן 35, אבל סימני הגיל לא ניכרים עליו. אמש (ראשון) כבש הכוכב הפורטוגלי צמד בניצחון יובנטוס 1:2 על פארמה, שהגדיל את היתרון של הגברת הזקנה בפסגת הליגה האיטלקית לארבע נקודות.

הכושר המסחרר של רונאלדו מתבטא היטב במספרים: אמש היה זה המחזור השביעי ברציפות שהוא כובש בו, עם 11 שערים בתקופה הזו כולל שישה שערים בשלשת המשחקים האחרונים. בסך הכל הוא עומד על 16 שערים ב-17 משחקים בסרייה A העונה, וב-16 מהן השלים דקות. בסך הכל, מאז שהצטרף ליובנטוס עומד רונאלדו על מאזן של 37 שערים ו-10 בישולים ב-48 הופעות.

הכוכב הפורטוגלי החל את העונה בעצלתיים, אבל נראה שהוא נכנס לכושר בדיוק בזמן הנכון, רגע לפני שלבי ההכרעה בליגת האלופות. עכשיו גם מאוריציו סארי מבין: הוויכוחים עם רונאלדו בתחילת העונה היו מיותרים.

"יש לנו שחקן ברמה עולמית, וואלי הוא עושה בעיות פה ושם, אבל הוא תמיד פותר אותן על המגרש", אמר המאמן. "אם הוא מייצר בעיה אחת, הוא פותר 100 אחרות. כל הקבוצה צריכה להתאים את עצמה לשחקן כזה".

רונאלדו אמר ש"זה היה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו, דחיפה גדולה קדימה. אחרי שאינטר סיימה בתיקו ולאציו ניצחה, ידענו שחשוב שנבנה מומנטום משלנו. היה קשה, כי פארמה קבוצה מאורגנת מאוד שקשה להתמודד מולה, אבל נלחמנו כמו שצריך. היינו קצת מתוחים בהתחלה, אבל לאט לאט השתחררנו".

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס חוגג. AP
נכנס לכושר בדיוק בזמן. רונאלדו/AP

המספרים של רונאלדו

* רונאלדו הגיע ל-432 שערים בקריירה בחמש הליגות הבכירות - בדיוק כמו ליאו מסי שהוביל את טבלת כל הזמנים עד אתמול.

* ואם כבר השוואות למסי, שימו לב למספרים של רונאלדו העונה לעומת אלה של הפרעוש: לרונאלדו יש 16 שערי ליגה, לעומת 14 של מסי. לרונאלדו יש שני שערים בליגת האלופות, בדיוק כמו מסי. בנבחרת כבש רונאלדו 11 שערים לעומת שניים של מסי, ובסך הכל עומד רונאלדו העונה על 29 שערים לעומת 19 של מסי. נראה שאף אחד מהם עדיין לא "גמור".

* רונאלדו כבש בשבעת המחזורים האחרונים בסרייה A. השחקן האחרון של יובנטוס שעשה זאת היה דויד טרזגה ב-2005.

* הפורטוגלי עלה אמש למאזן של 16 שערים העונה בסרייה A, וכעת הוא השחקן בחמש הליגות הבכירות באירופה שכבש 15 שערים ומעלה בכל אחד מ-14 העונות האחרונות.

* רונאלדו הפך לשחקן החמישי בתולדות יובנטוס שמגיע ל-16 שערים ב-20 המחזורים הראשונים בסרייה A. הקודם שעשה זאת היה עומאר סיבורי בשנת 1960.

עוד בוואלה!

איטליה: רונאלדו כבש צמד, יובנטוס עם פער ארבע נקודות בפסגה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully